陳秀珠

入行39年 擅演媽媽角色!59歲陳秀珠公開凍齡之道

最新娛聞

廣告

陳秀珠喺近日熱播中嘅《BB來了》飾演李佳芯媽媽,為個女同外孫女,不惜同李佳芯奶奶盧宛茵撐到行,又犧牲自己嘅睡眠時間幫阿女手湊B,認真係絕世好媽媽!但原來陳秀珠入行39年,以往經常都扮演「非常媽媽」,經常同仔女嗌大交!仲有網友睇深夜重播嘅99年《刑事偵緝檔案IV》,發現佢演宣萱表姨,個樣廿年如一日都冇變過,依然咁省鏡!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、陳秀珠微博

陳秀珠 為幫手湊B死撐

陳秀珠在新劇《BB來了》飾演李佳芯媽咪,不斷催個女生B,自覺自己湊大十幾個BB,又聲稱讀咗陪月課程,對於湊B絕對綽綽有餘,點知畀女兒發覺原來媽咪都好唔專業,生咗都唔放心俾阿媽湊。

為了確保陳秀珠在幫忙照顧女兒時,能嚴格執行根據健康院指示及育嬰百科制定的規矩,李佳芯不厭其煩向她講解。

但要深夜幫手湊B,令陳秀珠腰患復發,兼體力透支,雖然她極力死撐,但仍被李佳芯發現。

最終陳秀珠大鬧李佳芯當她是工人,李佳芯向母親道歉,兩母女冰釋前嫌。

近日劇情講到陳秀珠打算重操故業再當陪月,李佳芯辭職接陪月公司「寶安心」的生意,黎諾懿出手說服楊卓娜擔任公司顧問。

但接手公司後,陳秀珠發現「寶安心」內的其他陪月員是以姚嘉妮馬首是瞻,不禁擔心日後難以駕馭眾人。

79年港姐出身

入行39年嘅陳秀珠,原來係79年港姐出身,參選時只得21歲,雖然當年三甲不入,但仍簽約無綫,主演過多部劇集。

88年《誓不低頭》 港女始祖

在88年神劇《誓不低頭》本來係謝文武(鄭少秋飾)老婆,但對方被陷害入獄後,居然改嫁老公仇人岑波(郭鋒飾),原因之一係貪岑波有錢!

99年《刑事偵緝檔案IV》做宣萱表姨

睇翻深夜重播嘅99年《刑事偵緝檔案IV》,陳秀珠演宣萱表姨,個樣廿年如一日都冇點變過。

劇中佢仲係殷寶莉(程可為飾)嘅私家看護。

95年《刑事偵緝檔案II》檔案八:寸草心

其實95年嘅《刑事偵緝檔案II》陳秀珠有份演其中一單案件,講舞女楊曉菁Betty(陳秀珠飾)為了籌錢替女兒治病,殺死嫖客胡兆宗,但不巧被曾志佳(歐紹偉飾)撞見。曾志佳讓屬下莫日飛(羅維飾)幫她做時間證人,但條件是她必須幫他再殺另外一個人曾百年(張英才飾)。當楊曉菁給曾百年下毒後,卻再次被人撞見。楊曉菁知道這次一定跑不掉,為了女兒的將來,於是她決定自殺,然後佈置成被曾志佳殺人滅口的局,以此來換取一筆保險金,給她女兒將來用。

劇中陳秀珠飾演嘅舞小姐Betty亦係位「非常媽媽」,生下女嬰冬冬,表面上對女嬰漠不關心,高婕(郭可盈飾)不值,常代湊女。

01年《酒是故鄉醇》馬德鐘媽媽

02年《戇夫成龍》宣萱媽媽

04年《一屋兩家三姓人》宣萱阿姨

由表姨、媽媽再到做番阿姨,宣萱同陳秀珠經常合作,兩個人至今都係keep得勁好!

13年《心路GPS》演陳展鵬媽媽

13年《愛我請留言》演黃翠如媽媽

陳秀珠喺《愛我請留言》係茹初見(黃翠如飾)嘅媽咪,劇入面叫「mamayu」,同《BB來了》一樣又係幫人湊細路!劇中珠姐幫黃浩然湊囡囡悠悠豬(楊鎧凝飾演),佢喺呢套劇同樣演得好到位!

15年電影《紀念日》做方力申阿媽

16年《警犬巴打》鍾嘉欣媽媽

又曾主持過多個節目,包括《K-100》、《體育世界》,以及86年世界盃。

孖劉華拍廣告

當年陳秀珠仲同初出道嘅劉德華拍過眼鏡廣告!

陳秀珠多年來都勤於運動,睇嚟呢個就係佢keep young之道!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!