陳雅思

陳雅思沙灘搭棚 大玩竹枝空中瑜伽

最新娛聞

廣告

2016年港姐陳雅思(Bonnie)向來都愛好做運動就係人都知,皆因佢久唔久就會在網上分享自己做運動的照片,無論是屬於戶外的行山、跑步,或是在室內的瑜伽及體能訓練等,樣樣都鍾意做,難怪會有弗爆身形!不過,近日Bonnie就有新方法做運動,就係喺沙灘玩空中瑜伽,呢個有難度外,好似都有安全問題存在…

撰文:東方新地|圖片:instagram、新傳媒圖片庫

陳雅思沙灘玩空中瑜伽

唔少藝人愛做瑜伽,16年港姐季軍陳雅思同屬瑜伽愛好者,但近日佢約咗一班瑜伽愛好者齊齊去沙灘,由室內轉去沙灘大玩空中瑜伽,認真難度十足!見到陳雅思同朋友們合力以竹枝搭咗個棚架兼吊埋條繩,然後陳雅思就喺繩上面做瑜伽啦!

雖然見到陳雅思企係繩上面邊做瑜伽之餘,又可以高人一等咁呼吸新鮮空氣,好似幾正咁,不過睇落又覺得好似有啲牙煙,始終都只係臨時搭建,安全成疑。

而不少網民亦都對佢喺沙灘玩空中瑜伽都議論紛紛,有讚亦都有為佢擔心嘅留言,因為中見到嘅就只係得條繩同三支竹枝,萬一個架倒塌或繩突然鬆脫的話都真係可大可小。

陳雅思 歎得好健康

上年陳雅思有份主持節目《歎得好健康》,拍住黎諾懿同丁子朗等人去日本同台灣等地,探討一下健康資訊!點少得浸溫泉呢啲畫面呢?果然一浸成名。

陳雅思 誘人小背心

雖然陳雅思唔及同屆馮盈盈同劉穎鏇有名氣,但其實佢樣貌身材都相當唔錯!陳雅思早前去旅行,除咗三點式,仲準備咗一件白色緊身小背心,晒事業線外,玩完水件白色背心仲要濕濕透透,真係格外誘人!

泳裝歎世界

去馬爾代夫度假,陳雅思又點會冇準備幾套三點式泳衣享受嘅陽光與海灘呢!

陳雅思當年選港姐時相對無咁出眾,唔算係大熱,不過其實條件絕對唔差!睇吓阿Bob問問題問得幾投入?伸晒脷喎!

平時陳雅思好鍾意做運動,不時都見到佢喺社交網分享自己的運動照,不過最緊要當然係一身運動,有啲貼身有啲少布,俾佢大騷弗到爆身材!