波波 食得好健康

《食得好健康》錯焦點 逼爆波波做減肥代言人

最新娛聞

廣告

無綫新飲食節目《食得好健康》,由上年爆紅的「游生」袁文傑,聯同幾位靚女馮盈盈、麥美恩及朱智賢等人主持,主要係教大家點樣從飲食上令個人健康啲,不過有唔少觀眾(包括小編) 都似乎留意錯重點,忽略晒啲健康常識,因為喺節目中登場的無綫KOL波波(黃凱儀) 實在太突出!

《食得好健康》波波做減肥代言人

《食得好健康》除了有明星嘉賓及營養師教大家食得健康,仲會介紹一個「黃金8小時減肥法」,所以搵來《#後生仔傾下偈》的KOL波波做減肥代言人。波波以窄身衫加條短裙仔示人,身材突出到不得了,觀眾眼都凸!

「Baby fat嚟咋嘛!」

俾游生同Mayanne當面話肥,波波即時激氣咁話「Baby fat嚟咋嘛!」,個人仲邊講邊跳咗兩下,畫面非常震撼,呢一幕更被網民製作成gif圖……

做代言人要減肥,唯有跟森美大哥學「黃金8小時減肥法」,呢一段見到波波食雞翼食得好滋味,不過大家都係留意緊其他嘢……

跟森美大哥做運動

另一集,波波同Mayanne跟森美大哥做運動,做運動就順理成章著背心仔同貼身leggings啦!

波波在跑步機上

跑步減肥相信好有效,睇吓波波幾努力!

要健康減肥

最後游生同森美大哥上樓突擊檢查波波,當時波波又係著住件勁緊身的白色衫,講嘢時又跳跳吓,結果成功10日減走4磅,恭喜恭喜!

平安夜賣大包

其實波波身材勁爆,都唔係第一次被人熱烈討論,早排佢喺《#後生仔傾吓偈》平安夜一集賣大包,以一身透視黑Bra造型出場,兩位港姐冠軍麥明詩同馮盈盈都被搶鏡!

波波IG有唔少靚相,有成五萬幾人follow㗎!

不過唔好意思,人哋有男朋友啦!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!