李佳芯

首挑戰台慶視后 李佳芯從「邪花」到女神之路

最新娛聞

廣告

《萬千星輝頒獎禮2017》舉行在即,去年在被譽為台慶前哨戰的《星和無缐電視大奬》爆冷初封視后的李佳芯(Ali),憑台慶劇《誇世代》角逐「最佳女主角」,挑戰幾位前輩,獲唔少網民力撐!李佳芯12年轉投無綫後憑「邪花」角色上位,演技愈見出色、本人靚女又親切貼地,依家一齊回顧Ali多年來演藝生涯!

撰文:東方新地
圖片:東方新地、TVB劇照、李佳芯 IG

李佳芯 台慶爭視后

李佳芯(Ali)今次憑台慶劇《誇世代》尚家四小姐Paris一角角逐「最佳女主角」,劇中佢飾演一位刁蠻又可愛的大小姐,同陳豪做一對「合約夫妻」,演出有笑有淚,觀眾好buy!

李佳芯:會投自己一票!

早前Ali接受本刊訪問,問到對攞視后有冇信心,佢就話:「次次話冇信心都畀人鬧!所以今次有信心,今年好開心三套劇都出咗街,唔同類型嘅角色都有,希望觀眾喜歡,辛辛苦苦拍劇捱咗一年,所以我會投自己一票!」

《踩過界》法官Never 演技大爆發

今年Ali有幾套劇集出街,除咗《誇世代》之外,最觸目嘅當然就係《踩過界》入面嘅蒲精法官Never啦!呢個角色感覺亦正亦邪,畀觀眾睇到Ali演技嘅進步,話俾大家知佢唔係只應付到狐狸精角色!

 

話時話Ali其實都35歲,唔係十八廿二,但佢除咗樣貌娟秀、笑容甜美,仲散發出一種獨特氣質⋯ 無錯,就係仙氣!早在大家睇《學是學非》時,可以見到Ali具備一種少女(同佢年紀不成正比)的傻氣;但在劇集中又可以展露成熟女性的嫵媚,令觀眾喜愛有加。

學生時代的Ali已經美人胚子出晒嚟,絕對係天然美女!

 

著校服演出?Ali輕鬆啦!

素顏一樣好得!

同其他大台姐仔唔同,Ali平時的服飾都係由簡單為主,所以在台慶、香港小姐等大型活動時,見到Ali會露多少少肉,已經係好難得啦!現時晒奶成風、波神咪神泛濫,Ali可謂一道清泉!

Ali 2008年起在有線電視擔任節目主持,當時仲係用自己本名李嘉馨,不過默默耕耘多年,發展依然平平。雖然未有代表作、名氣未算大,不過Ali都憑住標緻面孔成功吸納唔少支持者!

去到2012年,Ali由有線轉投無綫旗下,13年時與黃心穎、梁嘉琪等人主持《學是學非》,節目大受歡迎下幾位「是非精」成功入屋,Ali亦從此廣為觀眾認識。

不過講到Ali最引人注目的演出,就一定係《名門暗戰》! Ali在《名門暗戰》中飾演岳華情婦Ivy,姣到出汁又風騷,仲同黃浩然有場激烈床戲!

Ali在劇中大部分時間都係短裙晒長腿,加上一雙勾魂電眼,勾走晒一班男觀眾的魂魄!Ali仲話當時出街試過俾師奶鬧佢似足狐狸精,不過唔緊要,咁即係代表角色深入民心,觀眾記得!

之後在《倩女喜相逢》中飾演九尾狐,繼續老本行!

祝Ali好運!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!