馮盈盈

馮盈盈藐爆王卓淇 拍劇炫富

最新娛聞

廣告

無綫新劇《果欄中的江湖大嫂》話題多多,除咗省鏡岑麗香、美魔女陳煒,同第一次拍劇已經大家姐上身令人眼前一亮的馮盈盈,仲有經常比堅尼上陣的長腿姐姐王卓淇。

戲內同惡人阿媽甄詠珊相依為命要捱窮,現實中王卓淇家底豐厚、一個手袋已經係無綫姐仔幾個月人工,盛傳拍劇愛炫富、開工有幾個跟班,三線大茄排場架勢似大小姐,有指被同劇對手戲最多的馮盈盈藐爆,不過,馮盈盈就解畫話同王卓淇相處融洽,但就漏口風爆:「佢係試過帶阿媽工人開工!」

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、馮盈盈王卓淇IG

馮盈盈幫晒口

14年港姐亞軍王卓淇出道至今是非停不了,當年選港姐已經有傳有富媽媽撐腰、表面係碩士高材生其實被爆英國就學期間拍拖識男仔至係正職;正式拍劇即自稱吳業坤正室鬧爆小三龔嘉欣,最近新作《果欄中的江湖大嫂》出街,唔單止三點式任睇勁搶鏡,而且傳聞多多,有指有人入廠開工周身名牌靚車出入,因為身家豐厚更自視貴族避與其他平民小花多來往,所以入行四年電視台朋友冇乜幾個,新劇除咗劇中阿媽甄詠珊,跟同輩演員一概冇偈傾。

一向敢言大情大性,新劇演出大家姐又入型入格,有指馮盈盈就對炫富王卓淇睇唔過眼。馮盈盈接受本刊訪問時就幫王卓淇澄清:「劇入面佢喺我酒吧打工,我哋好多對手戲,講真嗰句,我係第一次拍劇,王卓淇已經有幾年經驗,成日提我入廠帶多件衫、我唔得閒又會幫我買嘢食,份人其實好nice。大家都係同輩演員,真係關係幾好,有約出嚟食飯。」

換幾套bikini又要帶狗

聽講佢開工都帶埋幾個助手?馮盈盈話:「我諗我要幫佢澄清,有場戲真係佢媽咪帶埋工人嚟探班又幫手,啲人唔知情可能會誤會,但係我哋女仔開工已經好多嘢拎,佢嗰日要換幾套bikini又要帶埋隻狗,真係踢晒腳。我覺得呢個情況之下,媽咪嚟幫吓手唔算過分嘅!」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!