麥美恩

【森美旅行團2】得麥美恩有得留低!5個成功入屋原因!

最新娛聞

廣告

傻大姐形象深入民心的麥美恩Mayanne,近年嚟愈來愈多機會,係少有冇拍劇但人氣依然爆登嘅無綫女藝人!麥美恩不時展露其麻甩又開朗的個性,開創了自己獨特的定位,深得觀眾喜愛,喺全新一輯《森美旅行團2》亦成功留低!成功唔單靠運氣,其實Mayanne一直都好努力,一齊嚟睇吓點解佢可以成功入屋啦!

撰文:東方新地 | 圖片:Instagram、TVB電視截圖、各官網截圖

麥美恩 傻大姐形象入屋

出生於加拿大的麥美恩現年31歲,佢在卑詩省華人重鎮列治文(Richmond)成長,並於名校英屬哥倫比亞大學主修化學。早年選港姐後加入無綫,一步步踏上綜藝主持及司儀之路,近年人氣急升,難怪喺《森美旅行團2》有得留低!

麥美恩

《森美旅行團2》叮走高Ling、心穎BB!麥美恩留低!

唔計森美,上一輯《森美旅行團》以東京作目的地,主持人還有麥美恩、高Ling及心穎BB,新一輯直飛關西,主打介紹京都以及近郊景點,主持班底就只有麥美恩可以留低,拍檔換了吳若希及丁子朗。

0
第一輯《森美旅行團》舊主持只得麥美恩可以留低!
麥美恩 第二輯集中介紹關西以及和歌山等地,飲飲食食之餘又有和服體驗,新主持換上吳若希及丁子朗。
第二輯集中介紹關西以及和歌山等地,飲飲食食之餘又有和服體驗,新主持換上吳若希及丁子朗。

麥美恩5個成功入屋嘅原因!

1. 自然唔造作

Mayanne份人自然唔造作,成日被人寸都好好EQ!所以好得觀眾喜愛,愈嚟愈入屋!

麥美恩

2. 扮醜抵得諗

為咗節目效果,Mayanne不時都會扮醜博觀眾一笑,雖然係港姐出身但都好抵得諗!

Mayanne呢個造型好有喜感!

森美咁嘅樣,真係五十步笑百步啦!

3. 講嘢搞笑唔煩膠

比起另一位女主持吳若希,其實唔少觀眾都更鍾意Mayanne,進退得宜唔煩膠!

麥美恩 森美旅行團2

就算不斷被森美恥笑都唔會黑面,仲笑埋一份!!!

麥美恩

4. 竹昇妹都可以中文好

麥美恩講過好多人問佢呢個竹昇妹點解中文咁好,原來係Mayanne公公以前日日陪佢做中文功課、幫佢默書,而Mayanne今日亦可以自豪咁對公公講,佢有做功課,喺香港發展得好好!

麥美恩

麥美恩 唔似某啲偽ABC扮哂唔識中文!
唔似某啲偽ABC扮哂唔識中文!

Mayanne咁努力,難怪可以接到咁多司儀Job!!

5. 其實都係個靚女吖!

麥美恩雖然唔算係好典型嗰種美女臉孔,身材又唔係咩「咪神」級數,但相信無人會否定佢其實都係個靚女,眼大大、笑容親切又甜美,酒窩又迷人!平時Mayanne多數係簡約打扮,唔走淑女路線,不過每逢出席大型活動都會盛裝打扮一番,又係另一種魅力!

麥美恩

「飛躍進步女藝員」麥美恩

去年《萬千星輝頒獎禮2017》中,唔少獎項賽果都被網民炮轟,唯獨有一位得獎者係公認的實至名歸,就係「飛躍進步女藝員」麥美恩 (Mayanne)!Mayanne在台下得知獲獎後喜極而泣,上到台都繼續喊,佢感慨表示:「我知我有好多缺點,但係上帝俾咗個好好嘅恩賜我,可以令觀眾笑!」

麥美恩

麥美恩 麥美恩
麥美恩

2011年港姐第四名

回到那些年,麥美恩回流香港後參加2011年的香港小姐競選,最終奪得第四名。當年冠軍係出爐最「最佳女配角」朱晨麗,亞軍朱希敏、季軍許亦妮。

麥美恩

那些年「龍躉村姑」…

想當年麥美恩因為較豐滿的身材,被傳媒封為「龍躉村姑」!依家都幾唔可能見到Mayanne再加著三點式泳衣……

麥美恩

主持《學是學非》上位

至2013年,麥美恩成為綜藝節目《學是學非》的主持之一,雖然知名度不及其他幾位,不過佢在節目中願意放下身段,經常有爆笑演出,真摯不造作的感覺相當親民,「傻大姐」形象深入民心!

麥美恩

新一代綜藝女王

雖然甚少演劇集,不過麥美恩可算係新一代的綜藝女王,參與大量綜藝節目及資訊性節目,頻頻做主持做司儀,曝光率高過唔少花旦小生!

麥美恩

麥美恩在《萬千星輝頒獎典禮2016》中連奪三獎,其有份參與的《我愛香港》、《學是學非》和《天與地》,分別獲得「最佳綜藝節目」、「最佳資訊節目」及「最佳特備節目」,厲害!

麥美恩

廣告界寵兒

形象貼地又入屋,自然成為廣告界寵兒,原來佢喺2017年就已經拍了八個廣告,由牙膏到化妝產品都有份,去到邊都見到佢!

麥美恩

竹昇妹打拼八年之路

麥美恩在加拿大土生土長,隻身來到香港發展,與家人分隔兩地當然好唔捨得。來港八年,Mayanne奪得演藝生涯嘅重要獎項,相信佢爸爸媽媽都一定為佢感自豪!

麥美恩

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

圖片來源:Instagram、TVB電視截圖、各官網截圖