黃子華

黃子華腦力爆煲 完騷避世 快斬1億收咪

最新娛聞

廣告

57歲的黃子華宣布七月舉行棟篤笑收咪作《金盆𠺘口》,全城掀起搶飛熱,加場開到26場依然一票難求,由於今次棟篤笑由子華公司做搞手包辦製作,保守估計每場收入就高達6百萬,子華神唔使一個月就快斬1億。

雖然賺到盤滿缽滿,但原來笑匠背後有苦自己知,今次閉關度橋更大壓力到吃不消,其實早於03年他接受訪問時已經透露:「成日覺得自己只剩3、4年命。」思想極度悲觀,全因每次為棟篤笑度橋都幾乎榨乾腦力、壓力爆煲,今次才忍痛下決定收咪。

幸好悲觀論反令子華更注重健康,即使已全面閉關度橋,仍爭取時間出外透氣,日前就見他一個人在大潭拖狗跑山,努力增磅上台應付長達接近一個月的演出,當日所見子華的確漸見成績, 相信體力上要撐足26場,都毫無難度。

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、黃子華FB

黃子華收咪騷 史上最難撲飛

黃子華宣布做完七月棟篤笑《金盆𠺘口》,便正式收咪唔做,消息傳出震驚娛樂圈,令今次告別作成史上最難撲飛一次,尾場門票更被炒高至萬五元一張,身為主角的子華亦表示冇飛喺手,嬲爆呼籲大家唔好買黃牛飛。據知情人士透露:「因為係最後一次,子華想畀真正支持佢嘅人買到飛入場睇,但好多朋友同佢講買唔到飛,搞到佢好忟憎,最後決定加開9場,同將大部分飛都推晒出去賣,但係都被黃牛搶購,令子華好激心,未開騷已經勞心勞力。」

怕頂唔住爆煲

多年來,子華開棟篤笑都自己包辦製作,今次亦不例外,26場棟篤笑就合共容納33萬觀眾,最高票價880 元,保守估計一場已穩袋6百萬收入,唔使一個月就快斬1億落袋,「神級」子華錢會自己湧埋身,地位超然的確唔羨慕得咁多。但賺錢賺到笑的子華神,其實有苦自己知。據知情者透露:「每次搞棟篤笑,子華都係孤獨創作,一個人收埋自己默默度橋,過程其實好辛苦同自閉,佢係完美主義者,攞出嚟嘅嘢一定係最好嘅,佢話就算開騷冇人睇,佢都會覺得自己嘅嘢係最『正』!就因為咁,好多橋佢度完又再度,個腦根本冇得停,瞓覺都諗住,精神好繃緊,自己都怕會頂唔住爆煲。」

最痛苦的四個月

02年,子華就曾因為演出內地劇集《溥儀和他的五個女人》,太過投入角色而患上抑鬱,雖然最後成功康復過來,但經此一役,他更加愛惜健康,他在2010年《娛樂圈血肉史2》棟篤騷上,就這樣形容當時自己:「我為咗投入溥儀呢個角色,去感受嗰種個人面對歷史巨輪,了解嗰種渺小,從而產生一種不能自拔嘅史詩式沮喪。嗰時係我一生中最痛苦嘅四個月,第一次嘗到咩叫做精神崩潰。」

其實早於03年舉行棟篤笑《冇炭用》,子華已經有封咪念頭。當時更諗定收咪作叫《金盆𠺘口》,算是一個終結,再讓生命重新,但最後發現,原來自己唔捨得才打消念頭,當時他說:「發現自己真係唔捨得,唔想強迫下半世自己心癮唔發作。」直至14年做完《唔黐線唔正常》,子華已開始鋪路收咪。據知情者透露:「嗰次佢為咗個show閉關絞盡腦汁度橋,完全同外界隔絕,感覺係好悲涼,好似跌咗落深淵咁,所以呢四年嚟,唔少人問佢幾時再開,佢都一路逃避,就係唔想面對嗰份壓力。」

還清人情債

還有三年就「登六」,子華終於明白要放下壓力包袱重新過新生活,決定做完今個騷就隱居避世。據子華好友透露:「佢想過啲寧靜嘅隱世生活,知道自己將來都未必會再上台,以前有唔少圈中好友搵佢合作或者做嘉賓,佢都會推,反而呢半年佢係咁幫盡好友,就係想還晒人情債先過新生活。」

租500呎屋住

其實子華價值觀從不建基於物質,當時他曾經講過快樂同住屋大小冇關係,更曾租住500呎單位生活了一年。子華話過當時他做完溥儀返香港,便在旺角租了間500呎屋居住了一年,每日三餐都是食快餐,但生活得好開心,那次經歷令他體會到,住屋大小唔重要,最緊要生活開心!

開騷在即,閉關密密創作的他,亦爭取時間做運動操fit,日前就一個人拖狗行去大潭郊野公園跑山放狗。只見戴著漁夫帽的他戴埋earphone慢行解悶,行吓跑吓個多兩個小時,子華連水都冇飲,耐力和體能都keep得極fit,近傍晚六時,他拖住狗行返北角寓所,還輕鬆和保安打招呼才返上樓,唔操到咁fit,26場棟篤笑點頂?!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!