齊釨

齊釨55歲「落選口罩小姐」上ViuTV節目大講性史 老公原來係前港台DJ

最新娛聞

廣告

近日上ViuTV《戀講嘢》大膽剖白自性史的55歲嘉賓齊釨,除了參加過《尾二一屆口罩小姐選舉》外,原來背後仲有個圈中人老公,就係前DJ港台羅啟新!
齊釨 羅啟新右)曾主持《晨光第一線》、《瘋show快活人》及《頭條新聞》等港台節目。
羅啟新(右)曾主持《晨光第一線》、《瘋show快活人》及《頭條新聞》等港台節目。(圖片來源:IG@josephine_chi_yan_chai)

齊釨 有多年舞台劇經驗

現年55歲的齊釨原名齊釨湮,英文名Josephine,早前她曾參加《尾二一屆口罩小姐選舉》,並在表演環節中用個胸打鼓,同時她又被介紹為七師傅朋友,節目指她的職業是自由工作者,不過原來她做過多年舞台劇演員,又做過塔羅牌節目主持等,老公為前港台DJ羅啟新,兩人已結婚18年,現在57歲的羅啟新是港台電視部高級節目主任。

齊釨 齊釨介紹自己為自由藝術工作者,有過拍電影、電視、主持網台節目及舞台演出經驗,既是塔羅牌專家,又做埋瑜導師,瓣數非常多。
齊釨介紹自己為自由藝術工作者,有過拍電影、電視、主持網台節目及舞台演出經驗,既是塔羅牌專家,又做埋瑜導師,瓣數非常多。(圖片來源:FB@齊釨湮)
齊釨 齊釨和七師傅是好友,曾在其《師傅七都識唱笑會》中演出。
齊釨和七師傅是好友,曾在其《師傅七都識唱笑會》中演出。(圖片來源:IG@josephine_chi_yan_chai)
齊釨 扮演蜘蛛精。
扮演蜘蛛精。(圖片來源:IG@josephine_chi_yan_chai)

夫妻檔上TVB教做「逆齡瑜伽」

羅啟新曾透露有一次在其節目中訪問齊釨而認識了對方,之後他就一日狂發幾十個短訊追求她,兩人拍拖一年後,就在2005年低調成婚,之後一直恩愛至今。獲讚為不老美魔女的齊釨,近日更孖老公羅啟新上TVB《流行都市》,表演做「逆齡瑜伽」。

齊釨 齊釨以齊釨湮之名上TVB,被介紹為瑜伽導師兼演藝工作者。
齊釨以齊釨湮之名上TVB,被介紹為瑜伽導師兼演藝工作者。(圖片來源:IG@josephine_chi_yan_chai)
齊釨 齊釨與羅啟新於2005年結婚。
齊釨與羅啟新於2005年結婚。(圖片來源:FB@Cuson Law)

去年參選《口罩小姐》受關注

在去年8月播出的《尾二一屆口罩小姐選舉》中,076號、年屆55歲的齊釨一出場就引起了眾人關注的目光,她自稱長期在日本與法國從事演藝相關的工作,希望透過參加節目去提高知名度,令更多香港人都能夠認識。當193同肥仔聽到參賽者已經55歲之時,都大讚對方保養得宜,完全睇唔出已經年過半百。

齊釨 尾二一屆口罩小姐 076號佳麗已經55歲,但係一啲都睇唔出,保養得宜。
齊釨當時留住齊蔭頭,雖然已經55歲,但大家都話一啲都睇唔出,證明保養得宜。(圖片來源:ViuTV《尾二一屆口罩小姐選舉》截圖)

用胸打鼓193睇到眼都突

之後齊釨就開始表演自己的才藝,先是展示「胸鼓」,將兩嚿橙塞落胸部再進行敲打,睇到193眼都突埋,最後仲跌埋個橙出嚟。然後她就表演「頭鼓」,即是用頭部去擊打鼓,睇嚟十分之有料。最後仲大玩食字表演「股鼓」,連193都話:「仲黐線過我哋!」之後她用鼓去遮蓋身體部位,又唱又跳去表演才藝,最後再用:「係咪估唔到呢?」去做Ending。

齊釨 尾二一屆口罩小姐
齊釨塞兩嚿橙落胸部。(圖片來源:ViuTV《尾二一屆口罩小姐選舉》截圖)
齊釨 尾二一屆口罩小姐
再用胸部去敲打鼓面,話係「胸鼓」。(圖片來源:ViuTV《尾二一屆口罩小姐選舉》截圖)

用胸打鼓193睇到眼都突

193都大讚其表演是眾多參賽者中最深刻的一個,肥仔在評論環節都直接向姐姐表達致敬,認為她的表演十分之好。而193亦都大讚表演又好笑又有創意,令一眾評判都能留下一個深刻的印象。又指姐姐完全唔似55歲,十分之出乎預料之外。最後都一致通過進入下一round。

齊釨 尾二一屆口罩小姐 076號佳麗表演前衛大膽,評判一致好評順利入圍。
齊釨表演前衛大膽,當時獲評判一致好評,順利入圍50強。(圖片來源:ViuTV《尾二一屆口罩小姐選舉》截圖)
齊釨 除下口罩後的齊釨。
除下口罩後的齊釨。(圖片來源:IG@josephine_chi_yan_chai)

曾因「守豬」失男友

齊釨在今次《戀講嘢》中,指她「失豬」時間是在約二十中偏後的年齡,但過了很久後,她才發現對方原來是性無能。這件事亦令她的價值觀有好大改變,因為兩人關係改變後,對方態度也大為轉變,對她更加瘋狂。她指在「失豬」前她曾經好保守,即使到了日本讀書,也還是覺得應該要在結婚後才發生性行為。但她當和時裝系前輩拍拖,卻不願和對方上床,之後就發現對方另結新歡,對方還寸爆表示好欣賞她這種態度,並祝福她可以守到結婚時。

齊釨 193指齊釨把聲好成熟,一聽就知係「食仔多過我哋食米」!
193指齊釨把聲好成熟,一聽就知係「食仔多過我哋食米」!(圖片來源:ViuTV《戀講嘢》截圖)

最終「失豬」對象性無能

但最後齊釨都係守不到那隻「豬」,給了一位越南人,她形容對方又無頭髮又大肚腩,初時她連朋友也不想和他做,但他開始追求她後,給了她許多時間和愛,至少她那時以為是愛,又帶她去好多地方,教她好多事情,而兩人的「第一次」,是在她的studio發生,但結果卻不太開心,因為對方是性無能,但那時她卻不太清楚,因為那個年代沒甚麼性教育,所以她只以為「軟皮蛇」都係好正常,只係有些疑惑怎麼每次都要用手去幫對方。

齊釨 齊釨被網民指「蘋果肌似打咗嘢」。
齊釨被網民指「蘋果肌似打咗嘢」。(圖片來源:ViuTV《戀講嘢》截圖)

爆「服侍」導演後失女主角

齊釨指由於「失豬」後對方對她非常好,令她誤以為性可以換取到男性的言聽計從,回到香港後,她發現當有權有勢的男人向她表示好感時,她就可以用性去換取更加多的好處。之後她大講自己在讀戲劇時,曾遇過好多導演、戲劇大師甚至音樂大師。她講到有一次遇到一個對她有興趣的導演約她,但最終她只用手為對方服務,結果對方之前曾許諾讓她做女主角,在發生這次關係後,卻變成只給她一個女配角做。最終齊釨發現即使付出了性,也未必可以換取到上位機會。這時193好奇是哪一個香港戲劇導演,但齊釨就強調她冇講過對方是香港的導演。

齊釨 齊釨表示不後悔年輕發生過的性關係,認為這些都是她的經歷。
齊釨表示不後悔年輕發生過的性關係,認為這些都是她的經歷。(圖片來源:ViuTV《戀講嘢》截圖)
齊釨 齊釨表示她並不享受情愛,只當是「交功課」,希望對手愈快完事愈好。
齊釨表示她並不享受性愛,只當是「交功課」,希望對手愈快完事愈好。(圖片來源:)
齊釨 齊釨表示有同另一伴講自己全部的過去:「我覺得佢要接受,咁先係真愛,亦令我感覺到咩先係愛。」
齊釨表示有同另一伴講自己全部的過去:「我覺得佢要接受,咁先係真愛,亦令我感覺到咩先係愛。」(圖片來源:IG@josephine_chi_yan_chai)

即睇《戀講野》齊釨自爆昔日性史:

等價交換FAIL!

撰文:東方新地圖片來源:FB@齊釨湮、IG@josephine_chi_yan_chai、FB@Cuson Law、ViuTV《尾二一屆口罩小姐選舉》截圖、ViuTV《戀講嘢》截圖