193

193郭嘉駿親回Cafe「呃錢」再寸爆網民 接獲投訴原來已「嚴肅跟進」

最新娛聞

廣告

193郭嘉駿一向言行大膽,除了在幕前金句多多寸人唔使本之外,連做生意都係性格大師!早前他與中學同學投資開Cafe,開業初期已經因為三文治僅得麵包而被指呃錢,「受害者」更加將食物相片放上網聲討193。然而3爺處變不驚,繼續寸嘴。事隔幾個月,3爺重提舊事,依然保持寸嘴作風,連微辣霍哥都甘拜下風,讚嘆一句「勇者無懼」!

193 郭嘉駿 193 193生活照。
193生活照。(圖片來源:IG@deniskwok193)

193寸毒男係「成本x」:佢哋唔會出街食飯

早前,193郭嘉駿與微辣的霍哥和Tina一同拍攝「西貢遊記」。霍哥和Tina特意到訪193開的cafe《Tanuki Coffee》,期間193提起之前「三文治僅得麵包」被網民投訴一事,並回應「我都費事回應嗰啲人,喂,嚟得Cafe就係呃錢㗎啦」,並指這是「你情我願」。同時,193亦回應有網民控訴賣得貴等言論,「又不諗吓鋪租、裝修、人工等,我將他們稱為『成本x』,這種我不會理佢,因為佢哋基本不會出街食飯,喺屋企煮餸,梗係覺得平」。

193 郭嘉駿 193
(圖片來源:youtube@Jeffrey Fok霍哥哥)

193認有不足 涉事三明治已改進

不過其後他也有解釋因為開幕的時候很忙,店員做不來,麵包沒有切好,以致被投訴一半都是麵包,193事隔幾個月終於都承認當時有不足:「我明白啲人排咗咁耐隊仲要食啲咁嘅嘢係好失望,所以我哋而家好足料喇」,並稱現時已改良麵包會切到底和底部都有餡料,同時加入炒蛋增加濕度和轉換麵包。

193 郭嘉駿 193 193解釋已改良產品。
193解釋已改良產品。(圖片來源:youtube@Jeffrey Fok霍哥哥)

193再次直接叫人不要來自己cafe

當193回應網民言論後,霍哥表示自己網上罵人已經很出位,但193更加厲害,並稱讚193「勇者無懼」,敢於直言。193則回應「我驚咩啫,你鬧我,我又係咁樣賺錢。鬧我嘅人根本不會嚟。」並指「如果你要平就不要來café,去食兩餸飯。我食燒味飯都係$20幾30」強調質疑佢的人都係無做過生意的人!霍哥聽到都o晒咀咁,對193表示敬畏!

193 郭嘉駿 193
(圖片來源:youtube@Jeffrey Fok霍哥哥)
193 郭嘉駿 193又向二人介紹現在店中亦有出售一款貴價的「湯力水」,繼而再爆金句:「雖然成本好貴,但我哋照入,因為將個成本轉嫁返去消費者」。
193又向二人介紹現在店中亦有出售一款貴價的「湯力水」,繼而再爆金句:「雖然成本好貴,但我哋照入,因為將個成本轉嫁返去消費者」。(圖片來源:youtube@Jeffrey Fok霍哥哥)

完整影片:

網民甘願被呃?稱「佢又講得啱喎」

不少網民表示同意193的說法,「事實上真係好多成本x,出街食又話貴,買外賣又話唔抵,咁x叻咪餐餐自己煮囉」、「今次佢又講得岩喎,連登仔下下都講成本幾錢, 跟著人地賺錢都唔得, 賺錢已經係奸商咁」、「佢講得岩,佢班傻x Fans送錢比193洗唔通唔要咩,你情我願」。也網民表示193其實「講到明呃你錢」,暗示光顧的人已知道。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

圖片來源:IG@deniskwok193, youtube@Jeffrey Fok霍哥哥資料或影片來源:原文刊於NewMonday