素海霖

素海霖|80後港女KOL抽水自讚8年前已獲邀做女優 惹網民怒轟更覺成功感

最新娛聞

廣告

近日「香港第一位女優」素海霖在日本出道的新聞鋪天蓋地,不少港人對於Erena的勇氣都大讚一番。不過有一名80後港女KOL就在個人Facebook Page上面出post,直指如果自己當日已下海,Erena便不會是首名香港女優了。呢一名自稱「80後剩女」的KOL出post後,惹來一班網民留言怒轟,她不但繼續出post反撃,仲話個page有人睇已經成功了。

素海霖 80後港女
(圖片來源:FB@香港人在東京- 80後剩女頹言廢語)

港女自爆8年前已受邀約

她以「好叻咩」開頭去指素海霖成為首個香港女優並無什麼大不了,指自己8年前已經在東京的惠比壽站被「遞卡片」邀約拍A片一事。她又指是「真人真事」並非老作,然後指如果自己當年已經下海「你地唔洗等到依家先有第一位香港人日本女優啦」,仲話自己如果8年前已開始拍攝的話,現在已經與三上悠亞一同退休。

素海霖 80後港女
(圖片來源:FB@香港人在東京- 80後剩女頹言廢語)
素海霖 80後港女
(圖片來源:FB@香港人在東京- 80後剩女頹言廢語)

網民怒轟其行為沾光

該Post一出旋即引來大批網民怒轟,認為她的行為是在沾光,又指其樣貌根本無法成為「女優」一角,亦認為「被邀約」同「有心去做」是兩回事。然後「80後剩女」都有回應相關負評,指素海霖去日本拍片都唔益一眾港男,叫一眾男士要檢討一下自己。然後再出post指「我呢度啲文從來都唔係寫俾路人甲睇,唔識睇就唔好狗衝入嚟睇,睇我啲野要用腦㗎但你地又冇。熟我既人都睇得明篇嘢係玩緊嘢,冇幽默感又冇智慧真係好可憐。」。

又指自己開得page就理應有言論自由,認為在自己page刷存在感並無什麼不對。針對有網民有指她「唔care又寫咁多野?」,她則指自己開page就是為了寫作,而當中的成就感便是來自文章有人睇有人share,而她認為自己成功了。

原文:

即係呢
無所事事嘅人真係特別大憤氣
既然大家喺個社會咁抑鬱
冇啲嘢鬧確係活唔到落去
我借呢度俾大家又點話
好多人問過我點解每次都唔delete comment同block人
冇點解 又阻唔到我嘅
埋黎痾完督尿就識自己躝番出去㗎啦
其實仲係咪未有人知
我呢度啲文從來都唔係寫俾路人甲睇
唔識睇就唔好狗衝入黎睇
睇我啲野要用腦㗎但你地又冇
熟我嘅人都睇得明篇嘢係玩緊嘢
冇幽默感又冇智慧真係好可憐
anyway啦 自信我係有架喇你吹咩
有自信又得罪你呀X頭?
係咪要好似你地咁啲自信要靠上網周圍咆哮去執返黎?有病
btw我喺自己個page刷存在感有咩問題呢onX
呢度係我舞台 唔鍾意睇唔好入場囉笨X
(然後啲笨X又偏偏喺度睇緊)

原文2:

我放工了
今日收工夜咗 都入黎同大家say個hi
知道咁多人關心我 玩fb都玩得開心啲
你哋繼續comment多啲share多啲
我就會蒲頭多啲
「唔care又寫咁多野?」
oh都話做我讀者要有腦哋啦你又唔用
開個page唔搵野寫開黎把L咩
寫作嘅成就感係咩?
咪就係有班網民會自動同我share幫我出名!!!!!
既然係咁 我咩都肯寫!!!!
只 要 有 反 應!!!

嗱同大家分享下我的工作
我很愛這份工的所以11年前我自薦爭取了
有日本第一位香港人女優之前
其實我已經係日本唯一1位香港人醫美翻譯
(X我又認叻了 喂做野啦拿拿臨啦幫我鬧爆呢個post!!)
亦都係多位醫生的指定翻譯
廣東話國語英語日語全部包辦
不過我出名揀客
冇禮貌冇常識嘅人首先唔會請得郁我做野
同埋有堆人就算整靚左都冇用
格衰係冇得整嘅
輪迴咗先

睇埋佢在YouTube的「你問我答」啦~


素海霖「香港女優」首部作品內容曝光 全程講廣東話勁有親切感

初次下海的素海霖Erena以藝名「繪麗奈 (絵麗奈)」在日本成人愛情動作片界出道,並宣布加入製片廠Faleno Star成為首位洋將。目前首部出道作番號為「FSDSS-644」,而發行日暫定於4月20日。令到唔少港男都準備「致敬」一波,仲揚言「今次唔睇老翻!買正版撐自己友!」。如要支持Erena的話,可以透過Amazon或FANZA購入正版影片作品,或者你直接Dm Erena的話,相信佢都好樂意進行預售。

繪麗奈 香港女優 素海霖
(圖片來源:FSDSS-644劇照)
繪麗奈 香港女優 素海霖
(圖片來源:FSDSS-644劇照)

素海霖首部作品預告|太多人撐官網都Server Down!

而關於出道作的先導影片都已經出現在官網上,因為實在太多港人力撐Erena(絵麗奈)的關係,令到Faleno的都成個Server down,不過Erena都十分感謝一眾港人的支持。由先導片都聽到,她操流利的廣東話,先自我介紹:「我叫Erena,來自香港,係第一個喺日本出道嘅香港人」。

繪麗奈 香港女優 素海霖
(圖片來源:IG@thisisshl)

素海霖Erena (繪麗奈)首部日本AV作品那裡看?

素海霖最近易名為「絵麗奈Erena (繪麗奈)」,加盟日本某著名片商成為首位外藉洋將,日前已釋出預告片,全程講廣東話勁有親切感⋯⋯按此看:絵麗奈Erena首部作品面世

素海霖Erena (繪麗奈)目前單身嗎?

素海霖Erena早前曾上ViuTV《戀講嘢》作嘉賓大爆情史,與男友各自出軌又曾經玩到入院,更強調現時⋯⋯按此看:素海霖上ViuTV自稱「暗黑港版王淨」

圖片來源:FB@香港人在東京- 80後剩女頹言廢語資料或影片來源:原文刊於NewMonday