BB來了

《BB來了》李佳芯又被鬧「臭雞」酒店床戰黎諾懿

最新娛聞

廣告

無綫劇《BB來了》最近講到李佳芯(Ali)同老公黎諾懿照顧女兒受到莫大壓力,黎諾懿更因此患上男性產後抑鬱!不過昨晚一集亮點竟然唔係令人有共鳴的貼地情節, 而係Ali又再被鬧「臭雞」!之後兩公婆仲去埋酒店做愛做的事……

撰文:東方新地|圖片:《BB來了》截圖、劇照

|《BB來了》黎諾懿患產後抑鬱

最近《BB來了》劇情講到黎諾懿工作上遇到挫折,同時又面對新手爸爸的莫大壓力,患上男性產後抑鬱症!呢集黎諾懿行為繼續失常,一個人去酒吧跳舞宣洩壓力,高Ling都無眼睇……

男性產後抑鬱有咩特徵?

Ali懷疑老公有產後抑鬱,打算喺「媽咪谷」求教但又唔好意思,於是就用最老套的「我朋友個朋友呢…」呢個時候張名雅就化身專家,為大家講解男性產後抑鬱!

徵狀一覽:

仲會性無能?

以上講嗰啲都比較係情緒方面的問題,但之後似乎愈吹愈大,男性產後抑鬱會出現以下行為?

|黎諾懿被拘留

好啦回到現實,黎諾懿喺餐廳發完癲唔知去咗海旁劈酒,老婆Ali萬分焦急狂打電話,點知黎諾懿嬲爆cut線,cut完線仲將個電話一丟……

寧被拘留唔肯走?

黎諾懿一醒發現自己身在拘留室,阿Sir叫佢快快落口供再自簽保釋走人,點知黎諾懿死都唔肯走,話寧願被拘留都唔想面對阿媽、唔想面對老婆、唔想聽到BB喊聲… 真係唔可以輕視產後抑鬱!

|李佳芯又被鬧「臭雞」

好啦之後Ali終於帶黎諾懿離開警署,不過兩人就喺馬路中心嘈起上嚟,阻住司機大佬搵食,人哋都大叫:「嘈交返屋企嘈,唔好阻住地球轉啦…… 臭雞!」

兩公婆火爆踢車門

拍溫馨小品《BB來了》都被人鬧「臭雞」,Ali同黎諾懿當然火起,瘋狂指住個司機嚟鬧!

欠違的浪漫?

|酒店床戰逐格睇

係直奔酒店呀!Ali騎喺黎諾懿身上,兩公婆急不及待喺梳化上激吻,場面好火辣!

Ali激罕吊帶小背心

Ali白恤衫下露出粉紅色吊帶小背心,事業線欠奉不過白滑香肩誘人,加埋性感嫵媚笑容,真係無邊個男人頂得住!

|大戰連場後…

鏡頭一轉,兩公婆大戰連場後依偎在床上,Ali仲溫柔咁問「係咪舒服番啲啦?」

老公用盡九牛二虎之力、老婆施展渾身解數,純文字討論?

使唔使加鐘?

|夫妻和好如初

激情過後,兩公婆終於和好如初!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!