cammi 阿凡達

陳冠希舊愛Cammi又P圖出事 網友嘲就快認佢唔到 濾鏡太重驚變阿凡達

最新娛聞

廣告

陳冠希舊愛Cammi 謝熙婷(前名謝芷蕙)一直是外界關注對象之一,近年疑似撈得唔錯,不時也在IG以及小紅書上大曬「富豪級生活」,令人不禁猜想到底她是從事什麼職業。近日Cammi再上傳一段影片,再次引起熱議。
cammi 阿凡達 Cammi曬身形。
Cammi曬身形。(圖片來源:IG@ cbbheree)
cammi 阿凡達 認得Cammi?
認得Cammi?(圖片來源:IG@ cbbheree)
cammi 阿凡達 P圖高手。
P圖高手。(圖片來源:IG@ cbbheree)

陳冠希舊愛Cammi曬白滑肌膚 落手太重驚變阿凡達

陳冠希舊愛Cammi 謝熙婷(前名謝芷蕙)之前因為涉嫌推廣網上賭場而遭到警方拘捕,不過一直未有回應這件事。最近她與好友一同去泰國旅行散心,由於當地還是夏日的關係,Cammi不忘玩水大曬身材。

Cammi 阿凡達
床上食嘢。(圖片來源:IG@cbbheree)
Cammi 阿凡達
誘人角度。(圖片來源:IG@cbbheree)
Cammi 阿凡達
全藍色。(圖片來源:IG@cbbheree)

P到變九頭身

片段Cammi穿上清涼比堅尼,下身更穿上T-Back款的泳褲,大曬超誘人的蜜桃臀。而一向熱愛P圖的Cammi,今次同樣係落重手,將自己P成一名又高又瘦的「九頭身」美女,將自己P到有咁瘦得咁瘦,對腳有咁長得咁長。

驚變阿凡達

今次Cammi落重手P圖,不過樣貌似乎太重手而導致失手,她將自己P到太高以及身材比例太完美的關係,乍看之下似足阿凡達中長手長腳的納美族人 ,只係差在未將皮膚油成藍色同埋畫返啲花紋上去。

落手太重 變埋「蛇精」

Cammi對於自己P圖後的樣貌一直十分有自信,這次P圖後,越嚟越接近「蛇精化」。不過唔少網民認為Cammi的P圖技術有待進步,事關每次好似P太重手而出事,就快令到一眾網友想不起她原來的樣子。

撰文:東方新地(部份內容轉載自New Monday)圖片來源:IG@cbbheree資料或影片來源:原文刊於NewMonday