COLLAR

神級剪片惡搞COLLAR新MV變天線得得B 網民極欣賞:好睇過原版

最新娛聞

廣告

正所謂高手在民間,剪片界高手最近發現COLLAR的新歌《Never-never Land》的MV同《天線得得B》極為相似,更將它剪輯成「天線得得B版MV」,Collar成員紛紛讚好!

COLLAR《Never-never Land》的封面圖。
女團COLLAR出道以來都備受矚目,新歌《Never-never Land》的封面,早前被指抄襲另一女團After Class於去年11月推出的《要為今日回憶》,惹來兩幫粉絲紛爭,一眾「前夫」直言無視就是最佳的處理方法。(圖片來源:網上圖片)
COLLAR 《Never-never Land》被指抄襲After Class的《要為今日回憶》,是否似到似抄襲,大家自行評論。
《Never-never Land》被聲夢粉絲指抄襲After Class的《要為今日回憶》。(圖片來源:網上圖片)

COLLAR似天線得得B?神級剪接師出手

近日就有粉絲發現,Collar新歌《Never-never Land》MV似足卡通片的天線得得B的劇情,更剪輯了一條天線得得B版的《Never-never Land》MV,其相似度接近100%,網友笑指:「原來係抄佢地!」,甚至「好睇過Collar嘅MV」!

COLLAR 網友發現《Never-never Land》的MV似足卡通片的天線得得B的劇情。
網友發現《Never-never Land》的MV似足卡通片的天線得得B的劇情。(圖片來源:IG@collar_memes)

即睇睇部分極相似截圖:

COLLAR Fans笑稱天線得得B版MV好睇過原裝MV!
COLLAR Fans笑稱天線得得B版MV好睇過原裝MV!(圖片來源:網上圖片)

即睇神級剪接師作品:

COLLAR唔介意 大讚剪接師好勁

雖然COLLAR由女團變成天線得得B,不過女團成員未有嬲嬲,反而留言力讚,當中芯駖、So Ching留言嗌「正」之餘,Gao更大讚對方「你好勁」,Ivy So就留下笑到喊的Emoji,一啲都唔介意被網民指「抄襲」天線得得B,相當玩得!

COLLAR不單止不介意,芯駖、So Ching、Gao、Ivy So都留言力讚!
COLLAR不單止不介意,芯駖、So Ching、Gao、Ivy So都留言力讚!(圖片來源:IG@collar_memes)

睇返個原版:

真係返唔到轉頭!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:IG@collar_memes資料或影片來源:IG@collar_memes、YouTube《Never-never Land》MV