Jeana

Jeana 性感大解放 連還晒身材

最新娛聞

廣告

近年轉戰電影圈的模特兒 何佩瑜 (Jeana)趁住新一年有幾日假,就飛咗去馬爾代夫歎世界。馬爾代夫出名陽光與海攤,封胸已久的 Jeana 都忍唔住嚟個大解放,33D魔鬼身材終於蒲頭見大家啦!Jeana連日來不斷share唔同泳裝嘅相大晒驕人上圍之餘,更影咗海量唔同風格嘅相騷玉背及長腿,唔知係咪懷念以前做model影寫真的時光呢?

 

圖片來源:Facebook、微博

無見一排,身穿白色比堅尼的 Jeana ,上圍無縮水之外,身材仲係咁fit。佢雖然去馬爾代夫度假曬太陽,但皮膚冇黑之餘,仲係咁白滑,一個字,索!

呢日佢就換咗另一套「中門大開」的one-piece泳衣,驕人上圍依然一覽無遺。呢輯相仲要騷埋長腿同半個玉背,性感程度爆燈。

鏡頭一轉, Jeana 又換咗一套紫色的三點式,今次就轉風格玩展影,係日落時留倩影,若隱若現。靚女擺誘人pose加埋靚景夠晒煞食,唔知係咪由導演男友翁子光操刀呢?

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!