無品KOL

港女KOL擁14萬followers行山食柑 亂拋果皮落地被公審

最新娛聞

廣告

近年運動風潮的興起,令不少人都嚮往外出做運動的機會,瑜伽更是唔少港女選擇的一大運動種類。除此之外,行山亦成為了唔少人心目中的頭號運動,不過行山最重要的一環,便是將自己製造的垃圾帶走。

無品KOL行山食完柑亂拋果皮落地 網民:著瑜伽褲大晒?

近日有一名KOL行山期間將自己食柑桔的過程影低,而值得留意的是,照片的左上方位置的石頭邊有堆疑似柑皮,令人懷疑該名KOL是在剝完柑皮之後就將該果皮棄置於石頭位置。有網民發現後就於網上開post,以「無品港女行山食完橙就咁掉橙皮落地下」」為題,當中提及:「俾人發現咗仲要即刻del相同熄留言,真係好X」。

無品KOL 行山
(圖片來源:IG截圖)

有網民力撐冇做錯

對於該名KOL的行為,有網民則大撐冇做錯,直言:而家掉橙皮去野外係施緊肥,你識乜X呀」、「其實塵歸塵土歸土先係正確做法,你將啲有機物運去堆填區先係反智做法」、「橙皮掉喺山有益過掉落堆填區,膠不可分解就唔得」、「金山成地都係果皮,馬騮食完都隨地拋㗎啦,成件事好natural」、「好心唔好咁無聊,分解到又唔會影響其他人嘅嘢(無強烈氣味),無問題啦」。

無品KOL 行山
(圖片來源:IG截圖)
無品KOL 行山
(圖片來源:IG截圖)

網民怒插:冇家教!

不過都有網民認為該名KOL的行為是在破壞大自然,「其實你哋根本就唔係同一個層面上拗,條女個原意唔係為咗令座山有養份先掉橙皮,實情係佢貪方便唔想帶走所以先掉,所以X條女做錯係絕對啱」、「上面咁多人嘈分唔分解到做乜啫,總之家下條女就係亂拋垃圾囉,而亂拋垃圾就係冇品、冇家教囉」。

無品KOL 行山
(圖片來源:IG截圖)
無品KOL 行山
(圖片來源:IG截圖)

KOL回覆:長輩教我的

港女KOL都有針對謾罵進行回應,稱當初她剛剛接觸行山時,曾有一位長輩告訴她,某些果皮能夠被自然分解並滋潤泥土,所以將它棄置於郊區是沒有問題的。不過她對於網民的批評都表示接受,並指未來會做得更加好。

無品KOL 行山
(圖片來源:ETV截圖)

惡行唔止一樣?

有網民更發現該名KOL並非第一次進行咁冇品的行為,有網民更發現她會為了打卡而將穿有鞋子的腳踩上椅凳上,網民直言:「勁冇公德心!」。

無品KOL 行山
(圖片來源:IG截圖)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地(內容轉載自New Monday)圖片來源:IG@khengchan_資料或影片來源:原文刊於NewMonday