MIRROR

MIRROR 12缺1出席代言活動唱新團歌 姜濤身體不適再射波

最新娛聞

廣告

自從去年11月11日商台《903 AllStar 籃球賽》之後,一直未有齊人出席活動的MIRROR,原定在今天齊人出席,《一秒GO一起GREEN》開幕儀式,並且推出新團歌《GoGreen》。可惜,姜濤再次在活動開始4小時前,宣佈因為身體不適而未能出席活動!

MIRROR時隔4個月再推出新團歌

人氣男團MIRROR在去年10月推出團歌《We All Are》後,事隔4個月再推出新團歌《Go Green》。今日活動一開始,MIRROR 11子就以勁歌熱舞開場,唱出新團歌《Go Green》。雖然姜濤因身體不適而缺席活動,但依然能夠在今日的舞台上聽到姜濤的歌聲!

MIRROR 12缺1的MIRROR今日活動以勁歌熱舞開場,唱出新團歌《Go Green》。
12缺1的MIRROR今日活動以勁歌熱舞開場,唱出新團歌《Go Green》。(圖片來源:東方新地)
MIRROR 昨天因為感冒而缺席《全民造星5》的AK都有出席活動。
昨天因為感冒而缺席《全民造星5》的AK都有出席活動。(圖片來源:東方新地)

新團歌MV全球首播 姜濤繼續漲爆出鏡

今日活動中亦公開了MIRROR新團歌《Go Green》的MV,從MV中可見姜濤依然以包包臉示人,下巴線條冇曬,似乎仲未減肥成功喎!

MIRROR 姜濤在新MV中繼續漲爆示人,下巴冇曬線條!
姜濤在新MV中繼續漲爆示人,下巴冇曬線條!(圖片來源:東方新地)
MIRROR 側面都可以睇到佢嘅包包臉頰。
側面都可以睇到佢嘅包包臉頰。(圖片來源:東方新地)

MIRROR成員詳細交代姜濤姜濤缺席一事

在接受訪問時,隊長Lokman表示大家亦希望能夠盡快齊人表演,AK亦有詳細交代姜濤因身體不適缺席一事:「其實佢昨晚已經有同我哋講做完嘢有少少唔舒服,我哋都有同叫佢休息吓,但今朝佢就真係要去睇醫生,所以先有呢個決定。」AK亦表示姜濤今次缺席活動與腳傷無關,應該只係感冒凍親!

MIRROR AK亦表示姜濤今次缺席活動與腳傷無關,應該只係感冒凍親!
AK亦表示姜濤今次缺席活動與腳傷無關,應該只係感冒凍親!(圖片來源:東方新地)

Edan回應壓姜濤入圍金像獎:佢都有歌曲獎

今屆金像獎「最佳新演員」五個入選名額之中,MIRROR成員佔有3席,其中MIRROR成員呂爵安憑電影《過時‧過節》以及《闔家辣》入圍,成員Jer柳應廷則憑《阿媽有咗第二個》入圍。對於有幸入圍「最佳新演員」獎一事,Edan都表示覺得非常榮幸,Jer就表示很開心能夠在演技方面得到肯定。當被問到兩人中邊個更加有優勢的時候,Jer就笑指:「佢(Edan)有型啲啊,有兩個格仔。」Edan亦被問到會否因為姜濤無緣提名「最佳新演員」而感到可惜時,Edan就話:「當然我都覺得會有啲可惜嘅,但係都唔到我哋控制,同埋佢係歌曲獎都有入圍,都凳佢開心。」

MIRROR 對於能夠入圍「最佳新人獎」一事,Jer就表示很開心能夠在演技方面得到肯定。
對於能夠入圍「最佳新人獎」一事,Jer就表示很開心能夠在演技方面得到肯定。(圖片來源:東方新地)
MIRROR Edan表示替姜濤未能入圍金像獎「最佳新人獎」感到可惜
Edan表示替姜濤未能入圍金像獎「最佳新人獎」感到可惜(圖片來源:東方新地)

Jeremy透露即將會出新歌

去年在頒獎典禮獲得優秀成績的Jeremy亦被問到會否在來年推出新歌,Jeremy亦大方回應道:「今年第一首歌都就嚟會出喇,咁就希望可以快啲同大家見面,都如火如荼嘅!」同樣被問同樣問題嘅Stanley就大賣關子冇透露今年出新歌計劃。

MIRROR Jeremy大方回應新歌準備的如火如荼!
Jeremy大方回應新歌準備的如火如荼!(圖片來源:東方新地)

活動前4小時突然宣佈姜濤缺席

自叱咤頒獎禮之後,姜濤一直未有出席公開活動,社交平台亦一直未有更新。近日一度傳出MIRROR將會全員出席會展代言活動,有指姜濤都會出席,可惜在活動前4小時,MIRROR官方IG突然宣佈姜濤因身體不適,而未能出席活動,並向粉絲和客戶道歉。

MIRROR 在活動開始4小時前,MIRROR官方IG突然宣佈姜濤因身體不適而將會缺席活動
在活動開始4小時前,MIRROR官方IG突然宣佈姜濤因身體不適而將會缺席活動(圖片來源:IG@mirror.weare)
MIRROR 自叱咤頒獎典禮之後,姜濤就一直以身體不適為由,缺席多個公開活動。
自叱咤頒獎典禮之後,姜濤就一直以身體不適為由,缺席多個公開活動。(圖片來源:my903)

網民狠插姜濤又射波:用缺席說話啊?

姜濤近日多次因為身體不適為由而缺席公開活動,不少網民都因此覺得姜濤太不負責任,紛紛留言狠批姜濤的工作態度,並嘲笑如果姜濤從事其他行業,應該好快會被炒魷:「近呢幾年佢好似成日都keep住有唔舒服呀,暈低呀受傷既新聞,如果佢做其他工應該比人炒左好耐會keep住失業」、「建議佢退出娛樂圈樂壇」、「就算唔計外觀同表現水平,淨係講工作態度都收得檔。用咩作品説話?用缺席去説話就真」、「可能減唔切肥」等。

MIRROR
(圖片來源:網民留言截圖)
MIRROR
(圖片來源:網民留言截圖)
MIRROR
(圖片來源:網民留言截圖)
MIRROR
(圖片來源:網民留言截圖)
MIRROR
(圖片來源:網民留言截圖)
MIRROR
(圖片來源:網民留言截圖)
MIRROR
(圖片來源:網民留言截圖)

活動門票一度被炒至$6500

此外,有網民發現有人將今次活動門票以$500為底價進行拍賣,並且寫道:「不是抽獎飛,不分ZONE前過抽獎飛位置,只有一位當天能陪同入場,前3排近距離,MEDIA位,有座位,需要3點45分前到達。」有網民私訊賣家有關價錢時,賣家竟然表示該門票的價格高達$6,500,炒飛程度令人咋舌。

MIRROR 有網民將今日活動的門票放上網拍賣,仲要講明係media位。
有網民將今日活動的門票放上網拍賣,仲要講明係media位。(圖片來源:網上截圖)
MIRROR 價錢仲要高達$6,500!
價錢仲要高達$6,500!(圖片來源:網上截圖)

台北西門町現MIRROR大型廣告

今次活動更延伸到台灣、新加坡和馬來西亞,主辦方更在台北西門町的屈臣氏外墻貼出MIRROR的超大型海報廣告,其中更包括Anson Lo盧瀚霆 、姜濤、Ian陳卓賢及Edan呂爵安4位成員的大頭照,有不少在台灣的粉絲都紛紛表示要去打卡。

MIRROR 今次主辦方在台北西門町的屈臣氏外墻貼出MIRROR的超大型海報廣告
今次主辦方在台北西門町的屈臣氏外墻貼出MIRROR的超大型海報廣告(圖片來源:Facebook@在台灣的香港人 和 在香港的台灣人)

大型廣告出現兩個Lokman?

除了台北有MIRROR大型廣告之外,疑似有粉絲在門市都發現《一秒Go 一起Green》海報冇左AK之餘,仲要出現兩個Lokman!咁大型嘅廣告版都失誤,真係有啲失策喎!

MIRROR
(圖片來源:網上圖片)

關鍵詞
Mirror姜濤
圖片來源:東方新地、網民留言截圖、網上截圖、[email protected]