Miss Hunny

Miss Hunny側身照祝生日貌似放閃 網民挖3大暗示疑有新歡

最新娛聞

廣告

靚女魔術師兼KOL何穎璇(Miss Hunny)一向是不少網民鍾情的對象,最近她上載一張側身吊帶相,表示「越嚟越識影我,生日係唔同啲佢生日我打卡」更落了#happybirthdaymyboy的標籤,似乎是踏入了新的關係!網民立即偵探上身!
Miss Hunny
(圖片來源:IG@misshunnyig)

Miss Hunny 3大暗示有新歡?

Miss Hunny 一向喜歡在 IG上發布各類型大方照吸Like,並大講自己感受,在最近的兩個發帖中,Miss Hunny 疑似暗示自己最新的感情關係,又表示:「如果真的要比較,從前的我應該比較糟,但有一點我肯定自己維持得不錯,就是我從來都不怕被你討厭。」

Miss Hunny
(圖片來源:IG@misshunnyig)

去迪士尼樂園談及生BB

在對上一個在迪士尼拍攝的照片中,Miss Hunny談及,「生BB要選冬天,不然他長大後約朋友去迪士尼慶生,就會變成一場友誼的考驗」似乎瘋狂暗示一些情感狀態!有網民問係咪準備結婚生仔,Miss Hunny似乎無回應。

Miss Hunny
(圖片來源:IG@misshunnyig)

海景屋搬山景屋

今年2月Miss Hunny 發帖幫自己的「舊屋」留「倩影」,更寫文留念,並展出了窗口的海景位,可見本身間屋都唔係嘢少,而去到兩個月後,就發現Miss Hunny的新屋有了陽台,背後有山景同河景,似乎自己都進入一個新環境,唔知同今次新歡疑雲有無關係呢。

Miss Hunny 寫了一篇長文懷念舊屋
寫了一篇長文懷念舊屋(圖片來源:IG@misshunnyig)
Miss Hunny 其實係海景屋
其實係海景屋(圖片來源:IG@misshunnyig)
Miss Hunny 曬舊屋床位
曬舊屋床位(圖片來源:IG@misshunnyig)
Miss Hunny 新屋好似更豪華
新屋好似更豪華(圖片來源:IG@misshunnyig)

愚人節短片疑曲線求男友

Miss Hunny(何穎璇)一人身兼多職,不但是魔術師,亦是YouTuber暨網絡紅人,上年(2021年) 更在愚人節大玩愚人短片,在IG分享整蠱男朋友的片段,當她講完「我而家匿埋嚇我男朋友」後,並匿在床尾準備。之後她探出頭來說:「原來我冇男朋友……」引出不少「星級網民」留言,其中傅珮嘉便寫道:「想點」,而Miss Hunny亦有回覆:「想姐介紹」,疑似係「愚人節告白表真心」,一路都恨有男友。

在 Instagram 查看這則貼文

MissHunny(@misshunnyig)分享的貼文

Miss Hunny經常出招搶fo

前幾年Miss Hunny出寫真,招來網民諸多意見,更成日被司徒夾帶恥笑佢係男人樣,近年成功修身進化,令不少網民讚她越來越靚,如果有男朋友又有幾出奇呢?

撰文:東方新地圖片來源:IG@misshunnyig資料或影片來源:IG@misshunnyig