Sing之天使

Coffee Liddy陀緊B 一班「Sing之天使」依家去晒邊?

最新娛聞

廣告

綜藝節目要好睇,除了內容、嘉賓夠吸引,如果有一班靚女助陣就更有話題性!早前新一輯《美女廚房》有一眾「美女學徒」,個個有靚樣有長腿,唔知大家仲記唔記得早期由庾澄慶、鄧健泓主持的節目《耳分高下》中,一班「Sing之天使」都幾有睇頭!唔知佢哋依家點呢?最近還好嗎?

撰文:東方新地|圖片:新傳媒、Instagram

一班「Sing之天使」依家去晒邊?

2009年大台節目《耳分高下》,由庾澄慶、鄧健泓主持,節目中的遊戲都係同聲音、唱歌等有關,另外仲有一班年輕貌美的靚女擔任「Sing之天使」,視覺效果提升不少!

雪梨 -林婉霞(即林芊妤Coffee)

第一位林芊妤(Coffee) 都唔需要多介紹啦,Coffee經過最出名的「Gathering」事件後,離開大台向瑜伽導師之路發展,成績相當理想!現時已吸納了一大班粉絲,喺網上人氣強勁~

Coffee身形確係一絕!唔少女生的目標~

身形咁靚,著三點式泳衣當然索爆啦!

依家大緊肚都係咁靚~

柑桔 -陳蕊蕊

今年35歲的陳蕊蕊,都仍然活躍於娛樂圈,除了早幾年自組女子組合「HunterZ」外,近期更積極發展「美人魚泳術學校」,專心教人做一條美人魚。蕊蕊自早年與金剛分手後,都好似冇聽到佢有新戀情?

檸檬-李婷(即李悅彤Liddy)

當年仲係叫李婷的李悅彤Liddy,娛圈成績冇咩人記得,最記得記係佢2014年時介入導演彭順與李心潔的婚姻。後來Liddy家中發生巨變,令其受到多重打擊,消失於娛樂圈。

現時Liddy已為人妻,而且最近被爆已懷孕約七、八個月,恭喜恭喜~

藍莓-劉俐

大家都仲記得佢外號「藍莓」的劉俐,早年約滿TVB後就轉行做售貨員,之後又擔任客戶服務員等工作,最近仲見到藍莓似乎十分熱衷於拉丁舞。雖然藍莓曾表示唔抗拒幕前工作,不過近年都已經好少見到佢。

菠蘿-郭穎橋

今年32歲的郭穎橋,退出娛圈後轉行做秘書兼攝影師,曾到台灣讀攝影。2017年,佢菠蘿喺viuTV攝影節目《攝·太帥》以參賽者身份亮相幕前,另外又曾為電影《大樂師·為愛配樂》拍劇照等。

蜜瓜-關宛珊

關宛珊都有份咩?當年關宛珊曾於《耳分高下》客串「蜜瓜」,呢位靚女高妹現時仍活躍於大台,不時參與劇集演出,包括《逆緣》、《深宮計》等,不過多屬客串角色。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!