龔嘉欣

TVB玩嘢又轉陣 龔嘉欣視后夢終極粉碎 《輕.功》搶閘頂上 機會留畀朱晨麗

最新娛聞

廣告

無綫彈出彈入已經唔係新鮮事,由龔嘉欣主演的《新四十二章》話唔播又播,正當龔嘉欣以為視后夢返來時,無綫又傳出終極變陣,將改為由黎耀祥、朱晨麗及龔慈恩主演的《輕.功》頂上,龔嘉欣又空歡喜一場,而視后入場卷就會留畀朱晨麗。
龔嘉欣 龔嘉欣原本希望可以憑《新四十二章》壓軸爭視后,點知最後都係被抽走。(IG@kungkaty)
龔嘉欣原本希望可以憑《新四十二章》壓軸爭視后,點知最後都係被抽走。(圖片來源:IG@kungkaty)
龔嘉欣 《新四十二章》再次被抽走,龔嘉欣在劇中再次無底線演出,可惜大家仲未有機會睇到。
《新四十二章》再次被抽走,龔嘉欣在劇中再次無底線演出,可惜大家仲未有機會睇到。(圖片來源:《新四十二章》宣傳照)

無綫玩嘢再挫龔嘉欣銳氣

無綫今年55周年台慶,推出4大台慶劇原定包括《美麗戰場》、《下流上車族》、《超能使者》以及《新四十二章》,早前卻宣布臨時變陣,改由黃宗澤、蔡思貝主演的《法證先鋒V》,頂替由陳豪及龔嘉欣主演的《新四十二章》,不過隨即有指《新四十二章》只是延期到12月5日壓軸播出,能趕在頒獎禮前播完,女主角龔嘉欣仍有一線機會爭視后,惟最新消息指無綫將再度變陣,《新四十二章》再度被抽起,改播由黎耀祥、朱晨麗及龔慈恩主演的《輕.功》。

龔嘉欣 無綫一再變陣,把黎耀祥、龔慈恩及朱晨麗主演的《輕.功》替換《新四十二章》。(《輕.功》宣傳照)
無綫一再變陣,把黎耀祥、龔慈恩及朱晨麗主演的《輕.功》替換《新四十二章》。(圖片來源:《輕.功》宣傳照)
龔嘉欣 《輕.功》突然被指派成為今年的壓軸劇,未知男主角黎耀祥收到通知未呢?(IG@laiyiucheung)
《輕.功》突然被指派成為今年的壓軸劇,未知男主角黎耀祥收到通知未呢?(圖片來源:IG@laiyiucheung)

龔嘉欣氣頂出走香港

主演的劇集被兩度被抽起,以為可憑《新四十二章》一圓視后的龔嘉欣極度失望,本來係威係勢變得非常氣頂,未知是否這個原因,龔嘉欣日前已出走香港到日本旅行散心,連一年一之的無綫《周年慶節目巡禮2023》都缺席,更在活動同日夜晚在其社交平台上載在日本大嘆「Sukiyaki」和牛美食照,分明「無聲抗議」。

龔嘉欣 有指龔嘉欣對新劇再被抽起感到氣頂,寧願去日本玩都唔參與無綫一年一度的節目巡禮。
有指龔嘉欣對新劇再被抽起感到氣頂,寧願去日本玩都唔參與無綫一年一度的節目巡禮。(圖片來源:IG@kungkaty)
龔嘉欣 身處日本的龔嘉欣在節目巡禮舉行當日在社交網大晒美味和牛,懶理巡禮排位及視后大戰。(IG@kungkaty)
身處日本的龔嘉欣在節目巡禮舉行當日在社交網大晒美味和牛,懶理巡禮排位及視后大戰。(圖片來源:IG@kungkaty)

還看朱晨麗能否突圍而出

《輕.功》若然頂替《新四十二章》播出,換言之女主角之一的朱晨麗亦有機會角逐視后一獎,不過劇集未做宣傳亦未有Noise,就連官方劇照都未見街,只知朱晨麗在劇中表現如何真係要拭目以待。

龔嘉欣 朱晨麗是《輕.功》女主角之一,但是否有份入圍爭視后仍是未知之數。(IG@kung_mimi)
朱晨麗是《輕.功》女主角之一,但是否有份入圍爭視后仍是未知之數。(圖片來源:IG@kung_mimi)
龔嘉欣 自傳出《輕.功》頂替《新四十二章》後,無綫卻沒有向媒體發放《輕.功》劇照。(IG@kung_mimi)
自傳出《輕.功》頂替《新四十二章》後,無綫卻沒有向媒體發放《輕.功》劇照。(圖片來源:IG@kung_mimi)

蔡思貝C位大熱

日前舉行的無綫《周年慶節目巡禮2023》,在大合照上見到排正「C位」頭排中央位置有陳豪、林夏薇、譚俊彥、蔡思貝、馬國明和胡定欣。當日蔡思貝一身紅色低胸貼身裙極度搶眼,同時亦可為新劇《法證先鋒V》做勢。單睇排位加氣勢,蔡思貝比身穿古裝造型的陳瀅更為吸睛,加上今次少了龔嘉欣呢位強敵,變相是姊妹二人正面交鋒。

龔嘉欣 每年單睇無綫《節目巡禮》「排位」,便可以從中睇得出受力捧的當家花旦小生名單,今年企「C位」的蔡思貝低胸性感搶晒鏡。(TVB影片截圖)
每年單睇無綫《節目巡禮》「排位」,便可以從中睇得出受力捧的當家花旦小生名單,今年企「C位」的蔡思貝低胸性感搶晒鏡。(圖片來源:TVB影片截圖)
龔嘉欣 蔡思貝前年已首次奪得視后,今年睇排位絕對有機會冧莊。 (IG@sisleychoi)
蔡思貝前年已首次奪得視后,今年睇排位絕對有機會冧莊。 (圖片來源:IG@sisleychoi)
龔嘉欣 龔嘉欣臨時被飛,視后大戰最後直路變成蔡思貝同陳瀅呢對好姊妹之爭。(IG@sisleychoi)
龔嘉欣臨時被飛,視后大戰最後直路變成蔡思貝同陳瀅呢對好姊妹之爭。(圖片來源:IG@sisleychoi)

撰文:東方新地圖片來源:IG@kungkaty、IG@sisleychoi、輕.功》宣傳照、《新四十二章》宣傳劇照、IG@laiyiucheung、IG@rebecca_zhu