ViuTV「巨胸翠如」喪拋F奶 方力申睇到眼凸

ViuTV「巨胸翠如」喪拋F奶 方力申睇到眼凸

最新娛聞

廣告

ViuTV節目《美選D.n.A》最突出候選佳麗肯定係「巨胸翠如」、18歲嘅36F鄧月平(Larine)!日前於該節目宣傳片中,Larine着小背心表演打boxing,相信唔止三位大會評判方力申、火火同郭偉亮,大家都睇到O嘴眼凸!

延伸閱讀︰

《律政強人》五點睇智叔有幾奸

型佬方中信 新角5點特色同你睇

出場盪F奶

「巨胸黃翠如」Larine一開始好活潑咁紮紮跳出場,F奶上圍不斷上下搖晃,火火同方力申已睇到嘩嘩聲,就連小編都睇到眼定定!

打拳屬前戲

Larine之後表演拳擊,睇佢拳打腳踢落力十足,真係有下功夫學習過!不過,其實呢part只係前戲而已,下一part未開始,方力申已睇到眼凸!

一字馬晒F奶

打拳原來只係熱身,一字馬先係戲玉!隨住佢郁身郁勢,F奶上圍搖晃得更加犀利,而小編真係要去止鼻血,冇手打字喇,大家自己睇圖啦!

全文完

方力申與女友Maple Yip感情發展迅速?

方力申日前在出席活動時,公開回應自己與邪教性侵受害者Maple Yip的緋聞,不但大方承認戀情,更提及雙方家長⋯⋯詳情請看

方力申女友Maple Yip為何加入了邪教?

Maple Yip曾經在2022年3月現身南韓一個反邪教組織舉行記招,當中她提到於2011年時自己還是高中生,因感覺生活空虛,在銅鑼灣被攝理教教徒⋯⋯詳情請看