園都

「國民情婦」園都 挑戰尺度散發攝人魔力

正妹

廣告

一般女子被人叫做「情婦」肯定係一件唔光彩嘅事,但係若果能成為全國嘅情婦,咁又唔同講法。28歲日本美女園都就因為其性感的胴體而被譽為「國民情婦」,極受男士喜愛。

文:東方新地 |圖:園都IG

園都
28歲日本美女園都因為其性感的胴體而被譽為「國民情婦」。

「國民情婦」園都

有一種女生,雖然外貌未必美若天仙,論身材亦唔算最突出,但偏偏會散發着一種攝人的魔力,令大部分男士把持唔住而心動。早年日本嘅情色女王壇蜜就有這種特質,而近年有另一位「國民情婦」火速冒起,她就是會不斷挑戰自己尺度的園都。

園都
園都近年火速冒起。
園都
憑住健康嘅形象,園都接Job接不停。
園都
園都能散發着一種攝人的魔力
園都
令男士們把持唔住而心動。

壇蜜接班人

2016年園都被星探發掘,雖然出道至今只有短短幾年,但網上人氣一直高企,首本寫真集《そのまま》更大受歡迎。28歲嘅園都雖然開始步入輕熟女的階段,但係對比已經4字頭的壇蜜自然大把青春,稱得上為壇蜜接班人當然有吸引人嘅地方,園都除咗生得一副花容月貌,仲散發住迷人女人味,身材亦相當豐滿,擁有一對天然G奶,加上肌膚白滑,簡直係女神級,難怪被譽為「國民情婦」。

年齡:28歲
身高:155cm
三圍:35G-24-34

園都
2016年園都被星探發掘出道。
園都
首本寫真集《そのまま》大受歡迎。
園都
28歲嘅園都開始步入輕熟女階段。
園都
壇蜜當年亦深受日本男士歡迎。
園都
園都被指係壇蜜接班人。