KOL

Miss Hunny 瑜伽修身否認係女神「我連花瓶也當不上」

正妹
唔少KOL 都鍾意擺靚相上Instagram,博吓人like同follow啊嘛!近年Youtuber Miss Hunny(何穎璇)頻頻出招,仲玩埋空中瑜伽真係不得了!前幾年Hunny出寫真,網民意見多多,近年成功修身進化,雖然成日被司徒夾帶恥笑佢係男人樣,但睇完相真係畀唔落負評⋯⋯

Miss Hunny,17歲已經學魔術出道,30歲前有感而發,發表「花瓶論」:

15年前:「我不要當花瓶😠」
8年前:「哈哈!我只是個花瓶🤗」
現在:「我連花瓶也當不上🤦🏻‍♀️」

KOL Miss Hunny 拉筋騷長腿。
Miss Hunny 拉筋騷長腿。(圖片來源:IG@misshunnyig)
KOL 咁都唔係花瓶⋯⋯
咁都唔係花瓶⋯⋯(圖片來源:IG@misshunnyig)

Miss Hunny:做花瓶要「美麗又空心」

Miss Hunny 派發靚相的同時,強調 「當花瓶可是有門檻的,首先『美麗與否』這條件已經極具爭議,更莫說『美麗又空心』」,又表花瓶有個「門檻」要夠安靜:「我想大概沒有人會期望,一個青花瓷器會播heavy metal吧!高高在上如阿拉丁裏的茉莉公主,從小接受皇家禮儀、教育,也未能做到「speechless」,更遑論我此等凡夫俗子。」講咗咁多,網民都係以「好索」回應,咁就不如睇返佢嘅靚相先:

KOL 呢張相係愚人節發帖,佢話懷念張國榮⋯⋯
呢張相係愚人節發帖,佢話懷念張國榮⋯⋯(圖片來源:IG@misshunnyig)
KOL 「成日問人哋有冇P圖嗰啲人,如果成日都對其他人嘅相有懷疑,不如自己學下鑒別」佢仲話佢身後面啲樓係直㗎⋯⋯
「成日問人哋有冇P圖嗰啲人,如果成日都對其他人嘅相有懷疑,不如自己學下鑒別」佢仲話佢身後面啲樓係直㗎⋯⋯(圖片來源:IG@misshunnyig)

經典:藍白色lace泳衣

Miss Hunny最近喺Instagram罕有咁上傳泳衣相,身穿藍白色lace泳衣大晒事業線。Miss Hunny仲留言話:「尋日個inbox滿瀉咗,最多人問嘅係『be friend ok?』」、「其實我兩年前都有post過泳衣照泳池沙灘着泳衣不是很合理嗎大家昨天也太瘋狂了吧」。

KOL 女神出J圖多正評都合理啊~
女神出J圖多正評都合理啊~

不過以前,就好似青春氣息濃啲~

有網民覺得就Miss Hunny好正:

除左把聲 佢真係好X正

唔出聲真係女神來

同松井珠理奈撞樣?

網民又話Miss Hunny同日本組合SKE48王牌松井珠理奈好似樣,大家點睇?

Miss Hunny:

撰文:東方新地圖片來源:Instagram、YouTube