台灣肥仔

台灣肥仔狠甩30kg變型男 只因媽咪一句:「減一公斤收200台幣!」

熱話

廣告

最近,台灣有一名男生於網上發文,分享自己因媽咪一句「減一公斤收200台幣!」成功減掉30公斤的經歷,他更上載多張減肥前及成功減肥後的相,有唔少網民睇完相後都不禁驚呼「兩個人來的吧」、「真有點像彭于晏」!

撰文:東方新地|圖片:Dcard討論區、新傳媒圖片庫、Instagram、YouTube截圖

台灣肥仔狠甩30kg變型男

一名台男於上星期在網上討論區發文,表示自己自細就因身材肥胖,而被身邊人叫做「胖子」,亦有人覺得佢同台灣男主持胡瓜「撞樣」,所以呢位台男終日心情悶悶不樂,情緒低落。

雖然呢位台男並冇透露自己嘅磅數係幾多,但睇佢上載上網嘅相,相信都唔輕磅。

被嘲與胡瓜撞樣

啱啱睇完位台男嘅側面,再望望啲人話佢似台灣男主持胡瓜,小編都覺得人哋咁講,其實都不無道理,皆因兩者真係有幾分相似。

據知,當時亦有朋友話佢係個「潛力股」,瘦咗應該會好好睇,但佢只認為對方係口頭安慰佢,所以一直都冇念頭去作改變。

直到畢業季,佢影相後亦自嘲「實在是醜到不行」,仲覺得自己人生就是永遠做胖子度過餘生,所以就放縱不戒斷咁食 !

減肥只因媽咪一句說話

當台男諗住「放棄治療」後,直到一日去健康檢查先發現身體快要達到「三高」嘅標準,即高血脂、高血壓及高血糖,結果佢媽咪都睇唔過眼,於是同佢講:「你!減一公斤200塊!」

台男指自己當時因為未工作賺錢,所以覺得條件非常吸引,所以為咗200蚊台幣,每餐計算卡路里,又不吃高油、高鹽及炸的食物,攝取均衡營養和做運動。

減肥成功!

結果幾年後,台男真係瘦咗落嚟,不但因甩掉身上肥肉,令五官變得立體,身材更愈嚟愈結實,就連一啲好耐冇見嘅朋友見到佢都認不出係之前嘅肥仔!

台男直言自己真的擺脫了以前懶、宅、只會吃、打機到天亮的自己,佢仲分享心得,指自大家唔好只追求卡路里上嘅數字,因為咁只會令自己力氣越來越小,而唔係真正減肥。

網友驚呼似彭于晏

唔少網民見到佢減磅後嘅相後,都紛紛驚呼「兩個人來的吧」、「真有點像彭于晏」,亦有人覺得佢嘅故事非常勵志。不過,亦有網友想知台男最後合共收到媽咪幾多錢,又話妒忌台男指「我也想有人資助一下」。

另外,台男仲提醒大家唔好嘲笑肥仔,因為話唔定瘦下來就會令個樣變得完全唔一樣,就好似彭于晏就係個很好嘅例子!

im too fat

A post shared by Eddie Yuyan Peng (@yuyanpeng) on