土豪

土豪娶得女神歸 新娘:不愛黃金只愛你!

熱話

廣告

小編同班老朋友,成日喺街或者新聞見到啲比較「其貌不揚」的男子有個靚靚老婆,就實覺得人哋係為錢而嫁,但凡事唔係絕對嘅!今次見到呢位女神答應嫁俾土豪,仲話「不愛黃金只愛你」呀!

來源:環球膠報|圖片來源:Twitter、 劇照、 YouTube截圖﹑Instagram

土豪娶得女神歸

中國陶瓷大亨黃英明的獨子,上年認識一位相貌甚佳的珠海女神,兩人一見鍾情,仲喺今年三月結埋婚!大婚當日,男方為咗證明自己的愛,特別幫新娘子掛上一堆金手鐲、金項鍊同5卡鑽戒。

土豪式婚禮

新郎爸爸咁巴閉,呢場當然係世紀婚姻,除了見到場地門外泊滿跑車名車,勞斯萊斯、林寶定法拉利通通有齊外,土豪式婚禮仲請了不同女子團體同偶像歌手勁歌熱舞,令到在場的人都呆了…

新娘:不愛黃金只愛你!

新郎確係幾「其貌不揚」,不要大家千萬唔好以為新娘係為咗錢而嫁土豪,佢喺婚禮上同現場親友講,佢唔在乎丈夫黃金有幾兩,因為「我愛的是他這個人…」,更明確對愛人表示:「不愛黃金只愛你。」點止現場賓客好感動,小編都眼淚兩行…

親友都話新人很合襯

據知女方父母本來對男方唔係太滿意,不過表示「我們只希望女兒過得幸福,只要這個男人對我們女兒好,我們就放心的把女兒嫁給他,男人最重要的不是相貌和外貌。」現場賓客透露,新娘家境本身都唔錯,所以兩人很合襯。

關鍵詞
土豪