明日花

日本妹豪擲50萬整容 加工21部位 驚變明日花綺羅

熱話

廣告

愛美係女人的天性(其實男人都係),隨著時代變,愈來愈多女性唔介意透過整容執靚個樣。與「整容大國」韓國一岸之隔的日本,雖然社會對整容接受程度不高,但近日有位日本妹公開自己豪花700萬日圓(約50萬港元) 整容的成果,樣子改變極大,仲同知名女優明日花綺羅撞晒樣!

撰文:東方新地|圖片:Twitter、網上圖片

日本妹豪擲50萬整容

呢位其貌不揚的日本妹,對自己樣貌好唔滿意,於是下定決心要變靚,佢在社交網站上載自己的整容清單,包括兩顎手術、V面塑形、開眼頭、矯正牙齒及削鼻等,共涉21個部位,結果…

搖身一變成女神

結果就係呢位日本妹基本上完全變成另一個人,臉蛋精緻、眼大大鼻高高,絕對係女神級!樣唔同咗不在話下,手術期間佢體重更由54公斤減至41公斤,樣子出眾外,身材都變得更修長… 日本妹表示非常滿意整形結果,更大方分享整形前後對比圖!

自信返晒嚟

日本妹表示對自己呢個決定感自豪,亦令佢重拾自信,不時在社交網站分享自己的靚樣和Cosplay造型。現時有唔少網民向佢查問整容的問題,佢亦熱心地分享自己的經驗和意見。

驚變明日花綺羅?

完成手術後,呢位日本妹無疑成為一位大美女,唔少網民仲覺得佢激似知名女優明日花綺羅(明日花キララ)!不過其實明日花喺日本都出晒名識變樣,多年來愈變愈靚,所以… 你懂的。

關鍵詞
整容女優