暖男

暖男為追女神 甘心做兵仔 巴打:但條女當佢狗咁L

熱話

廣告

為咗追女神可以去到幾盡?講真做得女神一係樣靚,一係就身材正,不過做得女神,身邊一定好多兵仔,分分鐘俾女神玩返轉頭都唔知發生乜事,就好似以下呢位暖男咁……

原文:娛聞樂|圖片:

暖男為追女神 甘心做兵仔

最近網上就出現咗隻好出色嘅「二等兵」,舉動真係暖男咁嘅級數,不過唔知咩原因,女神真係一啲都冇心動,仲派好人卡俾返隻兵仔,真係慘慘豬。

關懷備至 隨傳隨到

呢個暖男兵仔對女神認真關懷備至,女神發燒就上門煲粥、女神「嚟M」就買熱食、暖包同M巾、落雨又接女神返屋企、女神一嗌肚餓就即刻狗衝出去,帶女神食好西。有時女神半夜打嚟,就算係瞓着咗都一樣聽電話。

可惜最後……

不過講到尾,女神只係當你係兵仔咋:「你對我真的很好,但是我覺得我們還是比較適合當朋友… 對不起」,睇到呢刻小編真係覺得: 「其實自己一個更開心…」

唔少網友紛紛留言:「辛苦您了,工具人!」、「他喝著你的粥,跑去吃別人的XX」、「男人最心痛的是,為一個女人掏心掏肺,卻不能掏XX」,「但條女當佢狗咁L」。

更多暖男潮文:

19歲女友第一次落夜店 暖男一個舉動感動萬千網民

19歲女友因為要參加學校活動而去夜店,男朋友即刻好警惕!

暖男擔心自己女朋友,仲叫女友嘅室友幫手照顧,03就是佢哋房號。

暖男提醒女友唔好亂飲嘢,每一個細節都認真交代提點。

之後女友去到夜店後不久,就諗住叫男朋友嚟接佢,本身以為住得幾遠嘅男朋友需要啲時間啦,點知暖男話一秒就到!

其實係暖男一直默默喺出面守候,好讓女友一離開時就見到佢!

網友友紛紛表示:

「為了他可以放棄宋仲基」

「少女心噴發」

「嫁給他」

 

關鍵詞
暖男女神