網紅

網紅「相機食先」影完將食物全倒 網民炮轟浪費

熱話

廣告

自從有咗社交平台嘅出現,人人都喺網上分享自己生活點滴,更有好多人分享自己食過嘅美食出嚟,經常都相機食先!近日台灣有位網紅俾人發現,佢為咗影張靚相,叫到成枱都係嘢食,但影完就倒晒啲食物落垃圾筒!網民得知後都紛紛狂罵,更有人鬧:咁浪費,下世去埃塞俄比亞啦!

原文:環球膠報|圖片:Instagram、微博

網紅「相機食先」影完將食物全倒

台灣一名自稱「吃貨女孩」喬喬嘅網紅,喺IG幫一家「韓式炸雞」賣廣告,叫咗成枱炸雞、薯條、年糕等食物,影出嚟係幾好睇嘅!但有網民發現,佢影完相之後,竟然拎晒啲食物丟進垃圾桶!

有網民指喺高鐵便利商店買「韓式炸雞」時,見到喬喬影完相後丟晒所有食物,「我們有跟上去拍,想說她要拿去哪,沒有黑她,保證真的!至少吃個幾口吧,完全沒吃!」好過份!

呢位網紅小紅似係將所有口味嘅炸雞都叫一份,然後幫佢哋影張靚靚大合照,之後……

網民有話兒:

事後道歉

事後,喬喬發現好多人上去IG鬧佢,所以就喺IG Story道歉,「對不起,對於被這次事件傷害到的人,真的很抱歉。我們不應該浪費任何食物,對不起。」佢就話,自己點咗好多食物,但有努力去食。所以事實係只丟咗少少,冇全部丟晒。

睇番網紅IG嘅相,見到成日都成枱都係嘢食,啲份量肯定係幾個人先食得晒。食物豐富又色彩繽紛,影相出嚟就確係好睇嘅,但就唔知事後有冇人同佢一齊食…

網紅同電視節目一樣,都係有好多種,但就唔係每一個都適合網民睇…

仙氣KOL聲稱「零P圖」

話說內地有位名叫黃喬恩嘅KOL,修讀服裝設計,外表甜美、充滿少女氣息嘅佢打正「零P圖」嘅旗號,而被網民稱為「仙氣美女」。佢畢業後更創立網上服裝品牌,自己一手包辦店長及模特兒,經營得有聲有色,直頭係Lilian Kan咁喎!

不過人紅自然是非多,近日有網民將佢接受其他訪問時嘅影片截圖,睇完佢未修圖嘅照片後,網民紛紛表示大失所望… 究竟係點樣?

照騙老是常出現

從截圖所見,發現佢無「P圖」完全係另一個樣!老態橫生、勁厚粉,雙眼比起平時相入面充滿「仙氣」嘅佢仲要再細一個碼,而且仲有唔少眼紋,簡直係個中年大嬸咁!

網民表示:瞬間由仙女變成大嬸。「照騙」呢回事老是常出現呀!