珍珠奶茶

【 你健康嗎?】到底射幾多先算健康?專家:啲精好似珍珠奶茶嘅✕✕就得

生活

廣告

潮流興飲珍珠奶茶,但你又有冇諗過,原來珍珠奶茶都可以用嚟驗查自己嘅精液健唔健康?小編就完全冇諗過囉,乜珍珠奶茶唔係淨係用嚟飲㗎咩?

撰文:占士、K.K.│圖片來源:連登、網絡圖片、新假期周刊、IG│編輯:占士

【 你健康嗎?】到底射幾多先算健康?

專家:啲精好似珍珠奶茶嘅✕✕就得

網上不時都流傳「一個星期自慰幾多次先健康」、「其實射多少才是正常?」等冷知識,不過到底射幾多先算健康呢?唔好再去亂咁估啦,問專家啦!

近日有婦產科醫師接受傳媒訪問指出,大家可以想像射出嚟嘅精就好似一湯匙珍珠奶茶咁樣,啲精就係珍珠,而前列腺液同儲精囊液就係奶茶。

醫師亦表示,一般正常男性每次射出嘅精液量至少要有2CC以上,酸鹼度則介乎於7.2至8之間。除咗量之外,其濃度亦要達到每CC有二千萬粒精先為之健康。如果想成功令另一半受孕嘅話,每CC嘅精子數仲要去到七千萬至到八千萬個咁多!簡直係天文數字呀!

正所謂跑得快好世界,精子都一樣,要游得夠快先可以去到終點!據知精子進入跑道60分鐘內,要有 50%嘅精蟲繼續堅持向前游,先至可以有受孕嘅機會㗎。知道呢啲精子冷知識之後,一眾巴打都好有反應喪留言。

各位巴打想射出嚟嘅精液同精子健康啲,依家有個好方法推薦比大家,就係𥄫多啲嘢呀!唔係亂講㗎,據《新英格蘭醫學雜誌》報導,每天看靚女數分鐘,有助於男性健康長壽。英國研究人員花了5年時間追蹤參與實驗的200名男性,發現每天都能凝望漂亮女性的男性,血壓相對較低,脈搏跳動得較慢,心臟疾病也相對較少,因而平均可延長4至5年壽命。

這項針對200名男性進行為期五年的觀察結論是,每天能凝望漂亮女性的男士們,血壓相對較低,脈搏跳動較慢,心臟疾病也較少,平均壽命可以延長四至五年。

研究人員指出,每天凝望樣貌姣好的女性猶如欣賞美麗的風景畫一樣,大腦中的迴路控制機制,就會使腦中產生好的情緒記憶。而情緒中樞保持穩定狀態,能減低心血管疾病或中風的風險。

男性見到靚女,或會產生自律神經亢奮、出現臉紅心跳、手腳冰冷等現象。研究人員更強調,凝視美麗的女性10分鐘,健身效果差不多相當於做了30分鐘的有氧運動!