吳建豪

吳建豪自爆 《流星花園》「美作」頭原來事出有因

最新娛聞

廣告

2001年,青春偶像劇《流星花園》於台灣播出,其後大受歡迎紅遍全亞洲,當時各個主角亦隨即爆紅。劇集中有唔少經典畫面,而相信大家一定記得扮演「美作」嘅吳建豪,因為只要有佢嘅戲份,就會見到佢當時一頭中間分界兼到膊長嘅順直頭髮,不斷左右飄逸於空氣間!而吳建豪近日就公開當年點解會以呢個髮型出鏡!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、微博

吳建豪經典「美作」頭

講起青春偶像劇《流星花園》,大家除咗會留意劇中主角一段窮家女與富子弟嘅一段青澀愛情外,有個角色都係劇中非常搶眼,就係飾演美作嘅吳建豪!皆因佢當時嘅一頭到膊長偏中間分界嘅順直頭髮,比言承旭演道明寺嘅鳳梨頭更為搶眼,每次見到吳建豪,佢嘅一頭「秀髮」都隨之飄逸於空氣中,絕對係焦點之一!

吳建豪自爆做離子燙原因

近日,「美作」吳建豪喺社交網上分享當年拍攝點滴,更提到自己當時的負離子頭!佢自爆講到當年去做離子燙的原因:「其實事實是…..我不想早起弄妝髮……」噢!原來明星其實同小編呢啲打工仔一樣,都唔想特登早起洗頭化妝先出門口!大佬呀,要特登早起個人真係好赲呀!

吳建豪仲放咗一張當年嘅負離子造型相出嚟,相中寫住「可以多睡一個小時」睇到咁,小編我都心郁郁想去試下去做番個負離子,咁我每日就可以訓多一個鐘先起身番工啦!耶!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!