周秀娜

【深宮計】做女主角冇相又冇名?周秀娜宣傳海報突然被消失…

最新娛聞

廣告

無綫因同蕭定一嘅公司因錢銀問題鬧官司,結果旗下藝人張繼聰去年底被無綫封殺,阿聰拍片承認暫時停止亮相電視台!

估唔到呢件牽連埋另一位蕭定一旗下藝人周秀娜(Chrissie)!下星期即將播出的無綫重頭劇《宮心計2深宮計》,其中飾演「鄭皇后」的娜姐係女主角之一,但近日的宣傳活動都未見娜姐現身,唔止官方海報冇娜姐嘅造型照片,就連演員名單都被消失……
撰文:東方新地 | 圖片:TVB AnywhereTVB《宮心計2深宮計》影片截圖、張繼聰Facebook 馬浚偉IG、新傳媒圖片

周秀娜《深宮計》海報被消失?

無綫重頭《宮心計2深宮計》將於5月21日首播,胡定欣、馬浚偉、馬國明、蕭正楠、劉心悠、周秀娜、陳煒、羅霖、黃心穎、張慧儀、張文慈等等擔綱演出。飾演鄭皇后的娜姐仲同皇后胡定欣爭寵,戲份好重!睇番娜姐去年底都如常出席宣傳活動,包括「2017劇集及綜藝目推介記者會」!

劇情講娜姐為討好飾演皇上的馬浚偉而各出奇謀,仲同馬仔仲有多幕床上戲㖭 !

但近日的無論是官方宣傳海報、演員名單、最新的宣傳片……身為女主角之一、飾演鄭皇后嘅周秀娜都突然被消失!而一眾演員近日出席宣傳活動,都未見周秀娜現身,而且連佈景板都冇娜姐張相。

相信係由於同蕭定一同無綫有錢銀糾紛及官司有關 , 而娜姐係蕭定一旗下藝人才被牽連 !

娜姐原本海報有相

睇角番男主角馬浚偉早前放上IG的另一張官方海報,原本係有娜姐,而且喺當眼嘅位置!

< style=”background: #F8F8F8; line-height: 0; margin-top: 40px; padding: 62.5% 0; text-align: center; width: 100%;”>
#宮心計2深宮計 5月21日! 騰訊視頻 X TVB 全球同步播出 www.truestar.com.hk
A post shared by 馬浚偉 (@ma_chun_wai) on

有傳媒向監製梅小青求證此事,小青姐就話留俾公司去講,但劇中就冇cut走娜姐嘅戲份,仲話大家都合作得開心。

張繼聰被封殺

其實的確唔關娜姐本身事嘅,而係佢所屬的蕭定一公司最近與TVB有錢銀糾紛及官司,所以才會無辜被牽連。而與Chrissie同公司的張繼聰,早在去年底因此事而暫時停止亮相TVB

有指2014年無綫仍是佘詩曼的經理人,同蕭定一公司簽約拍電影《十月初五的月光》。但有傳當時張智霖唔滿意劇本要改,搞到電影要逾期完成。無綫向蕭定一公司追回補水薪金,指佘詩曼應收過百萬的額外薪酬,但對方肯付一半,所以無綫用法律解決而且下令封殺蕭定一旗下藝人,包括近年參演無綫劇集一部接一部,形象亦相當入屋,深得觀眾喜愛的張繼聰,所以去年的《萬千星輝賀台慶》未見張繼聰的參與!

張繼聰因經理人公司同TVB有官司,而被封殺,不少人替他可惜及不值!不過阿聰稱與無綫關係良好,相信仍有機會合作。

張繼聰:好多謝TVB嘅栽培

張繼聰最初回應傳媒,指自己對封殺傳聞未有所聞,更表示會繼續參加《誇世代》的宣傳活動,又話:「我都好享受拍TVB劇!」暫時明年主力投放在電影上。
但係只紙包不住火,張繼聰其後在Facebook上載53秒短片,親自交代被封殺一事:「大家好!今日出咗單新聞之後,好多謝大家嘅支持,咁可能嚟緊有一段時間唔可以再喺將軍澳出現…有啲說話都想喺度交代。首先喺過去嘅日子好多謝TVB嘅栽培,畀咗好多機會我,好多謝珍姐(曾勵珍)。入面好多台前幕後嘅兄弟姊妹,好多謝你哋,俾咗好多美好回憶我。」雖然冇得出席無綫劇集《誇世代》嘅宣傳活動,不過佢都依然叫一班觀眾繼續支持:「至於現在呢……希望大家可以繼續支持《誇世代》啦,我都好enjoy睇每一集嘅。喺生活裏面,我覺得最緊要係隨遇而安,我會繼續努力㗎!Thank you。」

陳豪幫口:阿聰真是一個好藝人

張繼聰近年獲無綫力捧,去年的台慶劇《誇世代》也是男主角之一,但阿聰突然遭無綫封殺被禁出席宣傳活動,一眾演員都替阿聰感到可惜,陳豪明言:「因為阿聰真是一個好藝人,希望這一場公司之間的誤會可以盡快解決。歐陽震華直指阿聰很陰功及無辜,對佢未能再參與宣傳感到很可惜。

孖梁朝偉、郭富城拍戲

其實張繼聰近年的發展好多元化,形象又入屋,唔止廣告多,仲密密拍電影,而佢更返內地拍新片《風再起時》,片中更與兩位影帝梁朝偉、郭富城合作,呢啲機會好難得!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!