寶欣

寶欣出招力證自己係百分百女人?著泳衣大騷軟骨功 網友勁讚:好腰力

正妹
ViuTV選美節目《最後一屆口罩小姐選舉》季軍寶欣最近學潛水,在社交網分享出海照,意外得到過萬Like,佢自己都話感到「壓力山大」!

寶欣學潛水 穩奪過萬Like!

今年寶欣學潛水,她表示考咗Advanced潛水牌4年,喺香港主要係教練講廣東話會易啲理解,另一個原因係因為香港啲水好濁,心諗「如果咁濁嘅水都應付到,日後外潛一定冇問題」,點知4年後嘅香港,水清到好似外國咁,所以心情特別好:

寶欣 寶欣學潛水。
寶欣學潛水。(圖片來源:IG@fungpoyan)
寶欣 呢張相有過萬Like!
呢張相有過萬Like!(圖片來源:IG@fungpoyan)

寶欣:人體奧妙展 做最真嘅自己

寶欣去年趁住同好友到酒店Staycation的機會,在泳池邊大騷軟骨功,表演瑜伽動作中的「犁式」(Plow Pose),並留言:「人體奧妙展。同最好嘅朋友一齊就係笑笑笑,成日都騎騎呢呢,可以做最真嘅自己。」

寶欣著住泳衣大騷軟骨功,成功突出了一對大長腿,非常吸睛。
寶欣著住泳衣在泳池邊草地,突然大騷軟骨功,有啲騎呢。(圖片來源:寶欣IG)

網友誤會無著

重點係寶欣做這瑜伽動作時,身上著住一件淺黃白色格仔、款式復古的一件頭泳衣,不少網友都話驟眼睇以為寶欣無著衫,亦有網友留言大讚寶欣「好勁」、「好腰力」、「好柔軟」、「高手」、「似炸蝦」等等,不過也有網友問寶欣「使唔使call白車?」,又問寶欣「係咪要證明自己係百分百女人?」。

網友話寶欣第二張相好似跣低咗咁!
網友話寶欣第二張相好似跣低咗咁!(圖片來源:寶欣IG)
除了自己摺埋自己外,寶欣日前又出海玩Wakesurf。
除了將自己摺埋外,寶欣日前又出海玩Wakesurf,晒三角小泳褲,有網民叫佢小心大浪泳衣會走位。(圖片來源:寶欣IG)
第一次玩wakesurf,寶欣話由上水到跌落水足足surf咗成分鐘,令她有好大滿足感。
第一次玩wakesurf,寶欣話由上水到跌落水足足surf咗成分鐘,令她有好大滿足感。(圖片來源:寶欣IG)
此外寶欣又去玩抱石玩咗4個鐘,佢話玩到條褲由白色變咗做灰黑色。
此外寶欣又去玩抱石玩咗4個鐘,佢話玩到條褲由白色變咗做灰黑色。(圖片來源:寶欣IG)
寶欣玩抱石獲讚係「力的表現」!
寶欣玩抱石獲讚係「力的表現」!(圖片來源:寶欣IG)

重溫寶欣泳褲唔啱Size 網民錯覺驚現「大抽嘢」

早前ViuTV節目《水著考有Feel》全台藝員盡出,除了MIRROR同ERROR,之前一班「口罩小姐」亦水著現身,個個大方展現美好身材,不過口罩小姐季軍寶欣就被留意到身上有另一「驕人部位」,令佢自己都感到啼笑皆非…

寶欣 天氣好好,不過網民就錯重點。
天氣好好,不過網民就錯重點。(圖片來源:寶欣IG)

寶欣兩度解釋「大抽嘢」真相

話說寶欣穿上鮮黃三點式出席海洋公園水上樂園的試玩活動,自拍少不免,不過其中兩幅「腿張開」的開心打卡照,就被留意到雙腿間離奇激凸,網民更貼上新聞圖片表示「同中國女田徑選手有得揮」,寶欣見到相關熱烈討論都感到十分無奈,在自己IG解釋其實係「條泳褲買大咗一個碼」,呢個錯覺真係好大嘅誤會啊!

寶欣 非常激凸,同中國女田徑選手有得揮!
網民指寶欣下體非常激凸,同中國女田徑選手有得揮!(圖片來源:寶欣IG)

寶欣:總之我係女人

寶欣自己回應「總之我係女人啦」
寶欣自己回應「總之我係女人啦」(圖片來源:寶欣IG )

其後寶欣再度發文澄清兼自抽說:「You竟然是個Boy!!!好抱歉瞞咗大家咁耐…噚晚收到一啲msg覺得好感動…佢哋話就算我係巴打都會繼續支持,終於可以講出嚟…鬆一口氣。哈哈哈…講笑咋!!!百分百女人嚟㗎我。」

寶欣公開另一款泳衣造型,並笑言收到好多人的安慰訊息,話就算她是「巴打」都會繼續她。
寶欣公開另一款泳衣造型,並笑言收到好多人的安慰訊息,話就算她是「巴打」都會繼續支持她。(圖片來源:寶欣IG)

撰文:東方新地圖片來源:寶欣IG