簡淑兒

簡淑兒拒發誓粉碎整容傳聞:只係妝容與角度唔同!

最新娛聞

廣告

今日一眾無綫藝人簡淑兒、張致恒、張彥博及馮素波等,出席「big big channel麻雀王:劇鬥四方城」比賽,其中簡淑兒接受本刊時,提到其整容傳聞從未間斷,簡淑兒再次強調係因為妝容、角度等因素有別,唔會再在意呢啲閒言閒語,所以拒絕發誓粉碎整容傳聞!

簡淑兒笑自己象腿麒麟臂

簡淑兒今日代表劇集《波士早晨》參與麻雀王比賽,簡淑兒透露接下來會有著泳衣鏡頭,係自己首次在劇集中泳衣上陣!雖然唔算好性感,但自己三年前拍呢套劇時都有一點肉地,笑說如果大家想看麒麟臂、象腿都可以留意一下。

讚江嘉敏演技好又後生

另外唔少人稱簡淑兒為宅男女神,佢搞笑道做呢一行太多女神,係女星就係女神。而最近都有網民將佢同另一女星江嘉敏比較,簡淑兒話自己喺網上都有留意,但就覺得冇咩好比較,但如果自己要揀當然都揀江嘉敏!因為對方靚女、演技又好,最緊要係夠年輕,鍾意佢都好正常!

簡淑兒拒發誓粉碎整容傳聞

人紅是非多,關於簡淑兒整容的傳聞從未間斷,簡淑兒表示呢類型的新聞已經澄清了很多次,再度強調只係妝容與角度問題。雖然自己之前會有介意,但認為唔需要理會其他人的睇法,現時只需做好自己的工作。

 

被問到會唔會發誓粉碎傳聞,佢就表示拒絕,因為每個人都有唔同要求,唔可能一一滿足,越係在意就好似會沒完沒了。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!