聲夢傳奇

聲夢傳奇2 |泳兒親授黃洛妍Janees超越自己過程曝光 天生異稟特技嚇親導師

最新娛聞

廣告

無綫選秀節目《聲夢傳奇 2》五強正式誕生!一向表現出色、25歲的黃洛妍(Janees)特別挑選了難度極高的《溝渠暢泳》,其超闊音域令現場多位評判感驚嘆,更讚在演出過程中展現了不同的音色和層次,JW都忍不住說:「我覺得你將這首歌變成你的版本,特別有原唱在你面前,其實是一個挑戰。低音再加上喊叫,是我聽過最好聽的表演。」原唱泳兒大讚Janees完全能夠駕馭這首歌,有自己的個人風格。

聲夢傳奇 泳兒大讚Janees:「我覺得佢唱得非常好,完全唱到自己嘅風格。」
泳兒大讚Janees:「我覺得佢唱得非常好,完全唱到自己嘅風格。」(圖片來源:YouTube@泳兒 Vincy Chan)

泳兒讚Janees唱得非常好天生異稟特技嚇親導師

泳兒擔任《聲夢傳奇 2》導師,親授Janees《溝渠暢泳》演唱心得,更一齊練歌,泳兒大讚Janees:「我覺得佢唱得非常好,完全唱到自己嘅風格,駕馭到呢隻歌。well done Janees!」泳兒問Janees為何揀《溝渠暢泳》參賽,Janees說:「such a nice song,因為我淨係聽過你唱,第一集你咪喺個screen裏面唱,我就係想唱something like dark, 可以玩少少rockish!」除了在唱功上令泳兒有驚喜之外,原來Janees仲有一樣「絕技」,令泳兒歎為觀止!Janees表示自己每日平均只需要睡4-6小時,睡多了反而會令身體感覺更疲倦,這個天生的「才能」令泳兒非常驚訝O晒嘴,回應一句:「I can sleep a lot(我可以睡很久)」,自愧不如!

聲夢傳奇 泳兒和林二汶齊向Janees傳授唱歌心得。
泳兒和林二汶齊向Janees傳授唱歌心得。(圖片來源:YouTube@泳兒 Vincy Chan)

即睇Janees《溝渠暢泳》有幾勁:

Janees投射真實痛愛經歷

泳兒問Janees:「呢隻歌你有冇少少story或者畫面?」Janees承認投射了自身真實痛愛經歷,曾痛愛渣男:「係我自己過去一段關係,我將呢個story搵個感覺去唱,其實係所有人都知佢唔好,因為我將自己擺喺好低嘅位置,我係將我自己拉低去襯托佢,我就一直處於呢個位置,但我喺嗰個位係好enjoy件事,雖然我會有唔開心,但我會將所有嘢去掩蓋唔好嘅嘢,去同自己講我係好開心嘅。」泳兒10月2日在九展開演唱會,未能出席《聲夢傳奇 2》決賽。

聲夢傳奇 Janees承認唱《溝渠暢泳》投射了自身真實痛愛經歷。
Janees承認唱《溝渠暢泳》投射了自身真實痛愛經歷。(圖片來源:TVB提供)

Janees周日決賽:人生大考驗

Janees昨日在IG表示:「終於去到決賽啦,好唔捨得每星期都會見面親密又如家人嘅學員朋友,一直對我們無私付出嘅導師們、兩位總監,仲有非常照顧我們又有型嘅森美大哥,及每位台前幕後嘅製作團隊、人員。這幾個月聲夢舞台令我長大好多,我感覺自己有做到 #我超越我#大家有見到Jan嘅不同嗎?這星期日晚,係我人生中一個大考驗,但我會盡力去做,希望盡自己最大嘅力氣在這個舞台上發光發亮。」

聲夢傳奇 JW忍不住讚Janees:「我覺得你將這首歌變成你的版本,是我聽過最好聽的表演。」
JW忍不住讚Janees:「我覺得你將這首歌變成你的版本,是我聽過最好聽的表演。」(圖片來源:IG@janees_official)

譚詠麟讚Janees聲線感情俱佳

Janees特別多謝泳兒:「你睇完我rehearsal之後,畀咗好多寶貴意見我,幫助我去改進我嘅演繹,亦畀咗信心同勇氣我,令到我好放心咁去飾演你嘅作品。」譚詠麟亦在微博出post大讚Janees的演出:「《聲夢2》的Janees無論聲線、技巧及感情的操控都駕馭得很好。聽她唱歌就好像坐着她駕駛的火箭車和她一起衝向太空! ​​​」Janees亦立即在IG隔空感謝譚詠麟:「多謝譚校長鼓勵,Jan一定會繼續努力的!」

聲夢傳奇 譚詠麟在微博出post大讚Janees的演出:「無論聲線、技巧及感情的操控都駕馭得很好。」
譚詠麟在微博出post大讚Janees的演出:「無論聲線、技巧及感情的操控都駕馭得很好。」(圖片來源:IG@janees_official)

網民暗示Janees超越原唱泳兒

有不少網民看到Janees演出後,都忍不住留言大讚她超越了原唱泳兒,更指Janees唱歌幾乎甚麼技巧都能駕馭得到:「強者中的強者!」、「真係神級嘅演出。首先首歌已經係由節奏到旋律都係難駕馭,仲要加埋個極有唱功嘅原唱,都仲可以唱出自己嘅風格,其實真係超厲害。」、「目前咁多個舞台最震撼的一個,Janees真的做到我超越我!」

泳兒10月2日在九展開演唱會,未能出席《聲夢傳奇 2》決賽。
泳兒10月2日在九展開演唱會,未能出席《聲夢傳奇 2》決賽。(圖片來源:泳兒演唱會海報)

Janees擁超強音樂背景

Janees 8歲開始學拉小提琴,師承已故中國知名小提琴家鄭石生,以及小提琴大師之稱的Pierre Amoyal等。Janees高中時在奧地利讀書及進修音樂,更以15歲之齡考入被列為全球50大之一的音樂大學,獲得兩個小提琴學士學位。除了演奏實力,Janees亦曾與香港年青樂隊「All For One」合作推出MV《裂痕》,在MV中扮演野性女Rapper。

聲夢傳奇 泳兒親授Janees《溝渠暢泳》演唱心得,更一齊練歌。
泳兒親授Janees《溝渠暢泳》演唱心得,更一齊練歌。(圖片來源:YouTube@聲夢傳奇 STARS ACADEMY)

睇睇泳兒如何教導出色徒弟。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:IG@janees_official、YouTube@泳兒 Vincy Chan、TVB提供、泳兒演唱會海報資料或影片來源:YouTube@泳兒 Vincy Chan、YouTube@聲夢傳奇 STARS ACADEMY