賤男

渣男35歲周永恒公眾地方打架被捕… 盤點10個世紀賤男

娛聞

廣告

35歲周永恒 (Roy) 繼早年藏毒家暴、外遇乜都衰過,最近又被傳媒拍到於尖沙咀涉嫌公眾地方打架,被捕時更跪拜警員被鎖手扣被網民封爲賤男,佢自己亦自認係人渣,不過賤男依然有女吼,離婚過後仲入紙申請結婚㖭!講開周永恒,其實以往娛樂圈同名人界都有不少劈腿、甚至棄糟糠的賤男,同樣令人咬牙切齒!以下十個賤男你要看清楚!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒、Instagram、微博

渣男周永恒入紙再婚

今日有傳媒報導周永恒涉街頭打架被捕,更有市民拍攝影片顯示周永恒被捕時下跪拜警察,足足長達3分多鐘,最後雙手被反鎖戴上手扣,更由警員和救護員將他帶上救護車,過程中圍觀者人士都表示「幾好演技」。網民對他被捕後得到的待遇有不同忖測,有人表示「真冇骨氣,做完小丑咪一樣拉你」、「條友咁識時務,又跪又剩」、「今時今日係人見到警察都驚,第一次同情周永痕」⋯⋯

渣男周永恒入紙再婚

其實周永恒負面新聞向來不絕,去年在網上被曝出一張「擬結婚通知書」,女方係細佢兩歲的內地女友陳𦾡 (Britni),雖然周永恒過往劣績斑斑,但未婚妻仍對佢痴心一片,喺即將結婚的消息曝光後,即晒出甜蜜婚照放閃護「夫」!

周永恒前年底同前妻趙頌茹正式辦好離婚手續,半年後就入紙申請再婚,未婚妻陳薇在婚事曝光後,即上載與周永恒嘅婚紗照,相中佢從後攬住老公,甜蜜表示:「可能我揀咗一條最艱辛嘅路,但無論如何我都會喺你身邊支持你,陪住你行落去。」

盤點10 個世紀賤男

講開周永恒,其實以往都有不少劈腿、甚至棄糟糠的賤男,同樣令人咬牙切齒!以下十個賤男你要看清楚!

01 | 極級人渣 周永恒

自認係人渣的世紀賤男周永恒與趙頌茹在2010年結婚,育有兩個女兒,不過年前爆出Roy搭上同公司拍檔、港視小花劉依靜(Ruby)!同時人渣Roy家暴阿Yu,又出口話要離婚同爭撫養權;更登阿Yu娘家家門,吐口水用粗口辱罵外父外母,並以WhatsApp恐嚇殺死妻女及自殺,涉嫌刑事恐嚇被拘捕,最後法庭裁定普通襲擊罪成,大快人心!

阿Yu現時獨力照顧兩名女兒,一家三口過着幸福新生活!

劉依靜暗指陳庭欣做小三

講開劉依靜Ruby,近日佢曝光率奇高,原因係佢之前有個擁過億身家的彩豐行老闆楊振源(Benny),但Benny現時正同TVB姐仔拍拖,所以陳庭欣被指做「小三」搶人男友!所以唔少網民都話,劉依靜「剃人頭者,人亦剃之」……

02 |專食空姐 李潤庭

東張西望》主持李潤庭與任職空姐的太太Crystal Wong於2011年結婚,不時在網上放閃,給人顧家好老公的形象。不過李潤庭2016年時卻被爆趁任職空姐的太太外出工作時,與小三在赤柱街頭親熱,狂摸對方Pat Pat之餘又公然激吻,偷食都唔識「東張西望」!早喺結婚五周年紀念時,李潤庭在網上大晒與太太的恩愛合照,不過慶祝翌日就被影到帶小三回家!

新聞一出,李潤庭即時被瘋狂鬧爆,疑似小三身份亦迅速曝光!據知小三Tiffany已是一名人妻,育有一對仔女!消息指Tiffany老公家境不裕,兩人婚後住在元朗的豪宅區,出入更有司機接送,生活無憂!更爆的是,原來小三結婚前,竟然係與正印Crystal同一間公司的空姐!

03 | 羽壇賤男 林丹

外號「超級丹」的中國羽毛球好手林丹,與前中國羽毛球代表的太太謝杏芳被稱為羽壇的「神鵰俠侶」,謝杏芳今年11月4日更為老公誕下麟兒,一家三口樂也融融。直至11月17日,林丹被爆在太太懷孕期間與2009年環球旅遊中國小姐冠軍趙雅淇到酒店密會!林丹在房中攬實女方纖腰,更輕拍對方屁股,全程被斷正!老婆懷孕期間偷食,林丹你對得住芳芳嗎?

老婆原諒

事後謝杏芳選擇原諒林丹,神鵰俠侶重修舊好,兩人喺網上繼續不時放閃!

謝杏芳與寶貝仔~

04 | 人如其名 吳忠義

司馬燕老公吳忠義(Togi)被爆多年前已搭上內地小三Summer Sun(孫君子),司馬燕當時得悉姦情後,大受打擊屈出癌症!在老婆抗癌期間,Togi背妻跟Summer藕斷絲連,甚至趁老婆留院時,經常飛去北京會小三,令司馬燕身心受盡折磨,認真唔要得!後來事情峰迴路轉,Togi發聲明認曾跟Summer拍拖,但已於去年九月已分手。不過點都好啦,老婆屍骨未寒就搞三搞四,非常唔要得!

05 | 賤男導演 彭順

2014年5月,彭順背太太李心潔於圓方與o靚模李悅彤(Liddy)密會,期間兩人肆無忌憚當眾拖手、啜嘴、搣胸、搭膊、攬腰乜都做齊,偷食斷正,彭順被網民鬧爆兼狂插係賤男。醜事曝光後,彭順即飛往馬來西亞箍煲,有傳心潔得悉事件後傷心痛哭!

又係老婆原諒

最後彭順與心潔就事件一起作出回應,而心潔最終選擇原諒老公,兩人和好如初。今年七月,心潔為老公誕下一對可愛孖仔,哥哥叫彭濟雲,弟弟則叫彭子然,一家四口樂也融融。

06 | 超級冇品 魏駿傑

魏駿傑1998年與滕麗名拍《陀槍師姐》撻着,人前人後都好似兩公婆咁,情侶關係一直維持至2007年中,二人正式分手。當時圈中人都覺得好奇怪,原來魏搭上比自己年輕廿載的重慶女子張利華,翌年更火速跟張利華結婚生女。後來滕麗名爆魏駿傑婚後用短訊求復合,背妻再想搞前度,冇品王仲唔係你?!

不過早年張利華就被爆與前港隊單車名將鄧宏業暗中撻着,兩個人撐完枱腳去散步,男方幫張利華拎手袋仲攬埋腰,似乎關係匪淺。雖然兩夫妻曾因此事吵大鑊,不過之後佢哋已經和好如初,魏駿傑更豪擲千七萬購入獨立屋送俾老婆!

 

07 | 劈腿色狼 郭政鴻

滕麗名與冇品王魏駿傑甩拖後,於2008年被爆與郭政鴻拍《桌球天王》演情侶,啜出真愛。當阿滕以為搵到個好男人,兩人發展迅速,成為公認一對,但原來男方一直呃住阿滕結咗婚重生埋女,阿滕又被蒙在鼓裏,自己做咗小三都唔知!直至2010年9月被傳媒影到,阿滕才知道又愛錯人。阿滕2013年時跟圈外男友朱建崑結婚,終於覓得如意郎君!

08| 拋妻賤男 陶大宇

一代師奶殺手最後都係因偷食而搞到身敗名裂!陶大宇同拍拖多年的太太黃寶慧搞離婚,當年盛傳介入做第三者的就係「狐妮」郭羨妮!大宇為咗呢段情放棄大好形象,成為負心賤男,可惜最後都分手收場。最離奇係大宇曾再翻撻前妻,過住「兩公婆」嘅生活,更加衰到「o趙完唱」,指郭羨妮係娛圈蕩花,呢啲反轉豬肚的行為,各位女士,認清呢種賤郎啦!

郭羨妮一家三口好幸福

而郭羨妮則於2011年下嫁內地武指朱少杰,育有可愛女兒Kylie,一家三口好幸福~

09 | 扮好男人 羅嘉良

03年羅嘉良轉投寰宇,北上大陸發展,夫婦聚少離多,感情進一步轉淡,撈家決定分居,並在08年初辦理離婚手續,正式結束28年情。有傳當年離婚係因第三者介入,撈家雖然否認,但相隔半年,撈家就宣布跟內地演員蘇岩將於九月結婚後誕下女兒,佢覓得第二春就開心,但有報道指前妻生活為供樓同養仔,一份炒蛋多士分開兩餐食,慳得就慳。

10 | 淫狼代表陳浩民

陳浩民2011年時被本刊拍到於橫店拍劇時藉醉狼吻陳嘉桓,又對佢上下其手,以致要攜即將臨盆的太太蔣麗莎開記招,聲淚俱下向陳嘉桓道歉!在眾目睽睽之下,陳浩民硬拖着大肚妻子蔣麗莎上演大龍鳳不特止,短短7分鐘記者會中,浩民一哭二鬧三鞠躬四道歉,臨走時還作狀發軟蹄,要大肚妻攙扶,結果扮死狗失敗,更被網民罵個體無完膚!

事過境遷,蔣麗莎好好生養,為陳浩民先後誕下三女一子,希望陳浩民真心悔改做個好老公好爸爸!

月租10萬天池屋

陳浩民早年已在國內崛起,去年中全家由紅磡過千呎複式單位,進駐月租10萬的何文田半山壹號的天台特色泳池屋,全家得閒就喺天台游水,奢華到不得了…