Coffee林芊妤

Coffee林芊妤捲富豪飯局風波 自爆曾收淫媒來電

最新娛聞

廣告

近日KOL界是非不斷,不少KOL都互爆業內秘密,其中有一名KOL聲稱自己有大量KOL的秘密,在社交平台舉行你問我答,大爆Coffee林芊妤根本「未從良」之外,又暗指Coffee婚後依然有出席富豪飯局,搞到一向真性情的Coffee以千字文反擊無理的指控!Coffee更加碼自爆入行時曾數過一兩個淫媒電話,之後她立即封鎖可疑來電!

Coffee林芊妤 Coffee被KOL暗指曾出席富豪飯局,她認為現今女性可以自食其力不靠男人。
Coffee被KOL暗指曾出席富豪飯局,她認為現今女性可以自食其力不靠男人。(圖片來源:IG@coffee89921)

Coffee林芊妤自爆曾收淫媒來電

Coffee被KOL暗指曾出席富豪飯局,她認為現今女性可以自食其力不靠男人,Coffee老公亦不明白己已婚女士為何還會被邀請出席飯局,她亦自爆入行時曾收過一至兩個淫媒的電話,之後她立即封鎖可疑來電,證明自己不是隨便的人!

Coffee林芊妤 Coffee老公不明白已婚女士為何還會被邀請出席飯局。
Coffee老公不明白已婚女士為何還會被邀請出席飯局。(圖片來源:IG@coffee89921)

相關文章:Coffee林芊妤被指去富豪飯局連環反撲 吳若希蔡嘉欣被拖落水

最近KOL界是非不斷,其中有一位聲稱自己有大量秘密的KOL,在社交平台舉行你問我答環節。不少網民都有問到有關Coffee的秘密,其中一位問到:「Coffee從良之後係咪無嘢聽喇?」該位KOL回覆道:「咩叫從良後,有野聽啦緊係。」之後當網民問到有哪位最紅的KOL有份去富豪飯局的時候,該名KOL則用咖啡的emoji回應,令網民都認為他是在暗示Coffee在婚後有份參加相關飯局!

coffee林芊妤 coffee Coffee林芊妤 KOL暗指Coffee林芊妤「未從良」,又用咖啡emoji暗指Coffee在婚後有份參加相關飯局
KOL暗指Coffee林芊妤「未從良」,又用咖啡emoji暗指Coffee在婚後有份參加相關飯局,Coffee反擊:「我都唔識佢。」(圖片來源:IG截圖)

陳靜 吳若希 陳詩欣躺着也中槍

由於該名KOL聲稱有大量黑材料,不少網民留言追問陳靜、吳若希、陳詩欣和蔡嘉欣等是否曾出席飯局?該名KOL曾指吳若希老公並非傳聞般有錢,引發網民的八卦心態。

coffee林芊妤 coffee Coffee林芊妤 吳若希 結婚5周年 吳若希 吳若希大爆老公好重視呢張合照,仲特登Gel埋頭!
該名KOL曾指吳若希老公並非傳聞般有錢。(圖片來源:IG@ jinnyng)

Coffee出律師信 彈出又彈入

有網民將該名KOL在網上的言論轉告Coffee,Coffee馬上在社交平台發千字文火爆反擊!她表示:「一句說話就抺煞我咁多年嘅努力,嬲到個人醒晒」又指自己好忙顧家庭及打理生意,要澄清呢啲流言「相信呢個世界有報應」,又揚言出律師信告佢誹謗。Coffee亦有在其粉絲TG群組回應此事,但就收回出律師信的決定,因為「我咁樣只會幫緊佢,依家我followers係咁升,我唔可以再幫佢」,又話「如果呢度有任何人懷疑我嘅人格,請你退出我群組」,雖然彈弓手唔再出律師信,但Coffee今次真係大動肝火,去旅行的心情都被影響。

Coffee林芊妤 Coffee在社交平台發千字文火爆反擊
Coffee在社交平台發千字文火爆反擊(圖片來源:IG@coffee89921)
Coffee林芊妤 Coffee亦有在TG群組安撫粉絲們。
Coffee在TG群組安撫粉絲們。(圖片來源:TG截圖)
coffee林芊妤 coffee Coffee林芊妤 蔡嘉欣 蔡嘉欣天生惹是非,觀眾緣亦麻麻。
網民問該爆料KOL蔡嘉欣是否曾出席飯局。(圖片來源:[email protected]

Coffee當年「Gathering」舊事被翻炒

今次KOL的「爆料事件」令當年Coffee的「殘廁Gathering 」舊事被翻炒。2014年Coffee曾爆出「殘廁Gathering 」事件令在無綫六年來寂寂無聞的Coffee一夜成名。雖然被無綫炒魷,卻並未打沉Coffee意志,近年轉型做瑜伽導師,現在成為香港數一數二的瑜伽KOL。

coffee林芊妤 coffee Coffee林芊妤 婚後的Coffee非常顧家,經常在社交平台大曬和老公與囝囝「伯伯」的溫馨合照!
婚後的Coffee非常顧家,經常在社交平台大曬和老公與囝囝「伯伯」的溫馨合照!(圖片來源:IG@coffee89921)

Coffee著瑜伽褲拜山惹網民批評

Coffee重陽節帶同兒子上山拜祭先人,其後在IG社交平台上分享照片,卻惹來網民批評,事關Coffee當日穿上貼身瑜伽褲去相關場合,同時身形優點亦盡被表現,後來就成為網民圍攻對象,更揶揄她:「拜山都著瑜伽褲」、「驚死人唔認得佢」、亦有網民揶揄「仙人都會睇得好開心」、「死人要睇,生人都要睇」。

coffee林芊妤 coffee Coffee林芊妤
Coffee著瑜伽褲拜山惹網民批評。(圖片來源:IG@coffee89921)

Coffee忍唔住出聲反擊

Coffee過往都是「炮仗頸」,對於一眾抨擊都忍唔住出聲反擊,她解釋當日由柴灣行到山頂凌霄閣,都係做緊運動,更行到身水身汗,反問網民:「咁我想問著運動衫係有乜嘢問題?總好過我著到登台咁去拜山啦係咪?同埋我之後都係去郊外風箏場野餐同放風箏,全日都係運動日」、「我唔著瑜伽褲,唔通我著條裙去會合理啲?」。

Coffee連著30日瑜伽褲對抗反對聲音

後來Coffee更覺得要將事情付諸行動,更特意出一個post討論關於瑜伽褲問題,內文如下:

我有嘢講 係香港女仔著leggings 輿論一直冇減退過 好與壞各執一詞
某部份人更加將‘女仔着瑜伽褲’貼上壞標籤
但我唔明白點解着自己鍾意嘅衣著出街 都要俾人討論?
如果你覺得我哋着得唔靚又貼身又肥又露
難道我哋又一定覺得你嘅衣着好好睇?
我想講喺呢個世界上需要討好既人就只有自己
自己鍾意着咩出街唔到其他人理(只要合法)
既然點著都會被標籤既話 我著我嘅事,由我自己標籤
我決定嚟一個 ‘30days of leggings’ 無論食飯行街去Event去買餸 任何諗得出嘅場合都着leggings(情況許可既話)
我要話俾所有人聽我鍾意着咩衫係我話事 唔係你
歡迎大家呢30日 每日都去我嘅IG Story highlight 睇我着唔同既瑜伽褲出街 (如果夠瑜伽褲嘅話)
我要為所有鐘意著瑜伽褲出街嘅女仔出返啖氣🤘🏽(包括我)
#本來我性格比較隨和
#但連我都忍唔住要出聲啦
#互相尊重

coffee林芊妤 coffee Coffee林芊妤
Coffee決定嚟一個 ‘30days of leggings’ (圖片來源:IG@coffee89921)

Coffee獲東方昇力撐

在Coffee大膽講出意見之後,開始有網民尊重coffee意見,更支持Coffee的行動。而「儒家褲」KOL東方昇這時都在自己的社交媒體力撐:「儒家思想其中一個核心價值就係孝,著儒家褲有咩問題!!!」首日挑戰Coffee則穿著瑜伽褲接放學,更有唔少女性響應挑戰,一同穿著瑜伽褲出街。

coffee林芊妤 coffee Coffee林芊妤
「儒家褲」KOL東方昇這時都在自己的社交媒體力撐(圖片來源:IG@wong_kar_wai)
coffee林芊妤 coffee Coffee林芊妤
東方昇:「儒家思想其中一個核心價值就係孝,著儒家褲有咩問題!」(圖片來源:IG@wong_kar_wai)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:IG@coffee89921、[email protected]、IG@wong_kar_wai、TG截圖、IG截圖