江嘉敏

TVB上位小花真身 江嘉敏初熟水著曝光

最新娛聞

廣告

23歲宅男女神江嘉敏,近日在《誇世代》同張繼聰一段「大叔戀」,搞到網民日日追住睇;不過,外表純過蒸餾水的江嘉敏真身非如此,實情是卜卜脆17歲就做私影妹,三點式水著任睇微胖初熟身形,20歲更因拍電影被歌手曹震豪私有化。近日同王浩信拍攝新劇《兄弟》,江嘉敏更姣精現形,除咗姣黐人夫王浩信,對住班幕後更連環放電,有殺錯冇放過,名副其實TVB新姣霸!

撰文:東方新地

圖片:新傳媒圖片庫

江嘉敏 初熟水著曝光

江嘉敏拜去年《親親我好媽》純情學生妹形象所賜,成為新一代氣質女神,火速在網絡走紅,獲讚又pure又true,不過宅男女神真面目其實並不純情。在新劇《兄弟》升呢做女一,江嘉敏同男主角王浩信有唔少對手戲,最近就有工作人員爆料,指江嘉敏拍劇期間如同發電廠,逢佬必電。

 

色誘張繼聰

在《誇世代》江嘉敏同張繼聰搞「大叔戀」,二人一場切磋武技戲份,背心拋胸的江嘉敏,胸壓張繼聰不特止,還用腳將男方夾到實一實,睇到班宅男熱血沸騰。

嗲爆王浩信食飯跟到實

據知情者透露:「套劇拍咗差唔多三個月,Kaman第一次做女一,佢同王浩信有好多對手戲,Kaman成日黐住Vincent(王浩信),話搵對方研究劇本,叫Vincent教佢做戲,姣到出晒面,放食飯又跟到實,不過,Vincent因為同蔡思貝單緋聞搞到咁大,為保顧家暖男形象,唔想再生事端,對佢都好避忌。」日前江嘉敏同王浩信在TVB西餐廳拍攝新劇《兄弟》,戲裡戲外江嘉敏都好主動,拍完一個shot,就表情多多不停撩人夫王浩信傾偈。另一日外景,江嘉敏亦一有機會就撩男方傾偈,反而王浩信表現避忌。

電crew佬

除咗姣人夫,江嘉敏其實亦非常識撈,嗲功又了得,成功冧掂一班幕後。一名工作人員透露:「咪睇Kaman外表咁純情,佢好識得嗲人,除咗識得冧監製,更加冧到班Camera man、打燈佬、PA暈陀陀,大家都對佢特別照顧,出道咁短日子就咁襟撈,真係叻女嚟!」

17歲拍私影

中學讀嘉諾撒聖心書院,江嘉敏自小發明星夢,17歲已瘋狂拍私影同接拍微電影,她曾經自爆讀書時期,因做Model被同學排斥,更曾因此想過自殺。她曾大吐苦水:「當時覺得好多人都唔鍾意自己,壓力好大,有諗過死咗算!慶幸身邊有幾個朋友安慰我,先打消呢個念頭!」不過,原來這只是宣傳伎倆,之後反被舊同學踢爆她講大話,指同學間根本冇人排擠佢,但相信最令班宅男心碎,還是江嘉敏同歌手曹震豪16年拍《循序漸進》MV時撻著,為保清純女神寶座,玩地下情扮單身,純情只是流於表面!

激罕晒身材

近年忙於拍劇的Kaman,成為2017年Google人氣搜尋女藝人,其實佢曾跟《新假期》出過不少Trip,除了去文青feel嘅日本和台灣,仲去過馬爾代夫,大晒噴血身材呀!

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!