巨輪II

《巨輪II》負評多 陳凱琳成箭靶

最新娛聞

廣告

新劇《巨輪II》昨晚首播,但觀眾對《巨輪II》負評極多!原因大部分人認為冇咗鍾嘉欣及陳展鵬做主角,反而搵演技幼嫩嘅陳凱琳做第二女主角,結果惹來網民狂插,陳凱琳仲未出場已成箭靶,真慘!

延伸閱讀︰

驚爆林夏薇老公秘媾嫩模

家族爭產4,600萬 官恩娜母遭三姊妹告

不滿陳凱琳被力捧

講卡士,其實《巨輪II》唔差,有視后田蕊妮、蕭正楠、阮兆祥等主演,加埋好戲之人吳岱融及梁琤,劇力不俗!不過,網民得知又有陳凱琳演出後,紛紛留言直指陳根本未夠班做第二女主角!

網民插陳凱琳演技差

其實根據劇本,陳凱琳最快要到第5集先出場!咁到底點解未睇陳演出,網民已唔like呢?睇留言便知曉!

大部分網民直指陳凱琳演技唔掂,笑容與表情未到家,點擔大旗呢?更有網民表示,其實TVB有其他好演員,應該給他們一個機會!

大叫罷睇

更有網民表示無陳展鵬及鍾嘉欣的話,換上陳凱琳一定罷睇!亦有網民笑言好在只播周一至五,周六、日可以休息吓。

不過,又唔係一面倒唔like陳凱琳!亦有網民撐,覺得佢好靚仲愈做愈好,所以會同埋朋友一齊睇!呢啲真係夠晒好朋友啦!

首輯主角無影

睇《巨輪》梗係睇主角鍾嘉欣及陳展鵬啦!可惜的是,二人今次於《巨輪II》只係客串演出,雖然佢哋會有結婚咀嘴場面,但唔少粉絲都接受唔到!

主題曲難聽

《巨輪》主題曲由蕭正楠及陳展鵬合唱,旋律輕快,而且二人出奇合拍,令觀眾大感驚喜!反而今次《巨輪II》主題曲〈誰可改變〉由陳展鵬獨唱,觀眾指煎pang唱腔太造作,尤其尾段大叫過分用力唔自然,新不如舊!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!