傳鍾嘉欣誕B女 香香做契媽

傳鍾嘉欣誕B女 香香做契媽

最新娛聞

廣告

鍾嘉欣今年2月同老公Jeremy喺溫哥華補擺婚宴,當時嘉欣已肚凸凸,後來嘉欣於5月宣布有喜!最近,有傳鍾嘉欣於溫哥華誕下B女,處女黨成員王君馨、李亞男、苟芸慧等均送上祝福,更有指岑麗香已急飛當地探B,順便當B女契媽,恭喜恭喜!

其他文章︰

大個女喇! 和服look沈月索過邱淑貞

同Stephy分手5個月 方力申喪操變肌佬

結婚已陀B

今年2月補擺喜酒時,據知嘉欣已懷胎3個多月,當時佢怕BB小器,所以懶神秘說:「講真,BB嘅嘢,唔好亂講,我覺得太早,我會適當嘅時候公佈。(怕小器?)BB嘢就唔好講啦,有咩事就唔好啦。」到5月時,有指嘉欣得知陀B女,即滿心歡喜跟大家些牙喜訊:「很快,我會進入人生另一個階段:做媽媽!我非常期待、異常興奮!當兩個心連成一個,感覺很奇妙!」

香香做契媽

有傳鍾嘉欣誕下B女後,香香即放低手頭工作,急飛去溫哥華探嘉欣同BB,據知香香早已跟嘉欣表示想當BB契媽,依家BB一出世就咁多人鍚,真係令人好羨慕呀!不過計番日子,到8月為止嘉欣只陀B約9個多月,咁快就生唔通早產?!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!