劉一飛

【愛回家】劉一飛演大陸土豪曹總 唔咸唔淡廣東話超搶鏡 網民:每次出場都勁搞笑!

娛聞

廣告

TVB處境劇《愛回家之開心速遞》,不知不覺已經做到600幾集,深受觀眾與網民的歡迎,劇中每一位角色,都演得入型入格的!大陸土豪曹總(劉一飛飾演)用唔咸唔淡廣東話搶鏡,劇中笑料百出,每次出場都勁搞笑,「氹」得觀眾勁開心!

撰文:娜仔|圖片來源:劉一飛ig、劇集截圖

劉一飛由綠葉變配角

劉一飛出生於北京,1989年加入TVB做普通話配音員,不時都會參演TVB一些小角色,這塊綠葉通常是演大陸富商的角色,一集起兩集止!自從2012年加入《愛回家》飾演大陸土豪曹總後,唔咸唔淡嘅廣東話,帶來不少笑料,讓觀眾開始留意到曹總這個角色,而在第四輯《愛回家之開心速遞》,劉一飛更升level做男配角,劉一飛嘅戲份多咗又演得入型入格,更加設定全名曹達華予曹總,劇中曹總出場時,都笑料百出,而且劇中角色個性親民又有義憤,每次出場加上帶有口音嘅唔咸唔淡廣東話都好搶鏡,都「氹」得觀眾勁開心!

痴情曹總只愛熊若水

對曹總最深印象的,就一定是曹總與熊若水呂慧儀飾演)的感情線啦!就算被熊若水拒絕幾多次都好,熊若水同龔燁張景淳飾)開展感情都好,曹總對熊若水的痴情,都令觀眾留下深刻的印象,每次曹總的出場,都會有不少的笑料,而且用唔咸唔淡廣東話追女仔,觀眾都覺得好搞笑,想睇多啲曹總與熊若水呢對「螢幕情侶」嘅互動!

近年,劉一飛都有玩Instagram,而只follow熊若水一個人,即是呂慧儀,戲裡戲外都好連戲呀!曹總Instagram裡面,分享日常近況和拍劇花絮之外,都有可愛嘅「長輩圖」!

戲外貼地「土豪」

有網民發現,雖然曹總在戲裡是大陸有錢土豪,但現實生活中,曹總好「貼地」,會坐公共交通工具,十分親民呢!雖然唔咸唔淡嘅廣東話,劇中大放笑蛋,但其實曹總在拍前都有請教講廣東話嘅朋友同演員。