呂慧儀蟹媽變虎媽 單親教仔壓力爆煲

娛聞

廣告

單親媽媽絕對唔易做,去年與前夫黃文廸離婚後,長腳蟹呂慧儀母兼父職照顧兒子,5歲的蟹籽Anton (黃柏翹)明年升小一,呂慧儀為力谷他考到心儀小學,變身虎媽。

呂慧儀健康與壓力爆煲Dry爆變「忟薑」

最近《愛.回家之開心速遞》宣布一星期播足七日,劇中要角呂慧儀每日放工都要趕返屯門娘家湊仔,早前更因體力不支在家中暈倒,健康與壓力同時爆煲,再加上懸崖勒馬與花心張景淳斬纜,Dry爆的呂 慧儀變「 薑」,睇嚟惟有蟹籽快啲考到好學校,呂慧儀先可以放輕鬆。

蟹籽下年讀小學蟹媽後知後覺嚇到癲

呂慧儀形容過了一個「地獄九月」,因要忙為蟹籽準備面試學校而亡羊補牢,更為他報讀了不 少面試班,知情者透露:「之前兩年呂慧儀都未識驚,幾個月前同蟹籽啲同學家長傾開,佢先知 原來個個小朋友都周身刀,乜都唔識考小學一定唔掂,所以佢就變咗虎媽,依家每晚陪蟹籽瞓覺都同個仔練自我介紹,拍劇趁空檔又整定啲生字卡畀個仔認字,未面試佢已經緊張到喊,依家冇 嘢緊要過蟹籽考小學,呂慧儀因為畀自己同個仔太大壓力,最近精神差咗笑容都少咗。」

阿媽當街發恔憎阿仔笑笑唔上心

天子唔急皇后急,呂慧儀緊張到不得了,蟹籽卻依然輕鬆面對,貫徹其樂天本性。日前呂慧儀與蟹籽及母親現身大坑醫肚,離開時蟹籽手握結賬後找回來的錢唔肯交還,呂慧儀即場教仔兼面燶燶,之後行去上車仲表現得好忟憎。為湊仔疲於奔命的呂慧儀,都要自己搵方法減壓先得㗎!