張松枝

張松枝怒叱政府唔執法:呢個咩世界? 兒子被咬傷被卻指證據不足未能起訴

娛聞

廣告

在現今香港這個「法治社會」,當市民遇上不公義或罪案時,很自由都會先想到找警方幫助。不過到底現時「找警察」,市民是否真係會得到所希望的幫助?早前藝人張松枝就在網上怒叱:「政府唔執法!呢個咩世界? 」,到底發生了怎麼回事?

撰文:海月丨圖片:Facebook

張松枝怒叱政府唔執法:呢個咩世界?

「紥鐵王」張松枝任職化妝師的太太,在數月前帶同10歲的兒子,跟另一對母子朋友一同前往長洲遊玩。可惜在入夜後孩子於碼頭前空地聊天時,一名女子拖著所養大狼狗經過,女子鬆開狗帶後狼狗突然衝到向張松枝兒子,並撲上前咬傷其手肘。意外發生後,雖然狗主立即將狗隻跟孩子分開,但該名狗主對意外並未作出任何補償,甚至連道歉也沒有,於是張太馬上報警處理。警察到達後,雖立即向狗主錄口供,而張松枝的兒子亦帶往驗傷,但事隔足足5個月,張松枝才收到漁農署的回信。信中表示「就一宗2019年2月發生的懷疑被動物襲擊事件,經本署檢控組詳細考慮後,發現證據不足,故未能提出起訴」。

張松枝對收到的回覆感到非常憤怒,在Facebook專頁發文直斥:
我真心對香港執法部門好L失望,你同我講證據不足,依家狗咬人呀!你要乜嘢證據呀?一個小朋友比隻大狼狗咬,依家個牙印重起到,呢啲係咪證據呀?明明係個狗主放狗咬人,你哋都唔執法,呢個咩世界?

對有關執法部門稱事件證據不足而不執法,再一次怒叱「淨係識坐喺冷氣房度諗!所以我對執法部門冇信心!」。及後更貼出該名女狗主的打格照片,怒叱「大家小心!放狗咬人!係個死八婆!地點長洲!」。

張松枝更透露,事發後有長洲居民向妻兒「贈興」:「入得長洲玩,預咗被狗咬」。直言事發前兒子跟對方狗隻完全無任何身體、甚至眼神接觸,但卻就無故被咬,該狗隻身型龐大,狗主絕對有責任時刻看顧好狗隻。網民除關心問侯兒子傷勢,更紛紛力撐張松枝:

.香港公義已經不再。
.政府只會服務有權既人。
.下次有命案,一定要求受害人作供,唔係又告唔到。
.張先生你太好人幫佢遮埋樣。