彭羚

林海峰放生兼放水 50歲彭羚開Studio圓夢

娛聞

廣告

九十年代樂壇天后彭羚,在98年事業巔峰期下嫁才子名DJ林海峰,不久即封咪退隱,多年來低調絕跡幕前,全心做林太相夫教女,只在12年激罕出山為黃偉文作品展擔任嘉賓,再開聲大受歡迎,被大小娛樂公司高價搶邀出山開騷,但最終因為老公落閘復出無望。不過,轉眼兩個女林泳及林清,今年已經19歲和15歲,女兒唔再黐身, Cass(彭羚)終獲老公林海峰放生發展事業第二春,不過並唔係復出再上舞台,而係開Studio做健身教練。近年迷上新興的Gyrotonic運動(又稱禪柔運動或脊椎螺旋運動)的她,原來一直有做教練心願,據悉阿Jan(林海峰)已放水百萬 Cass搞健身中心圓夢,支持索老婆將健美秘笈傳授他人,唔使齋留喺屋企做「家嫂」咁沉悶!

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片、IG

林海峰放生兼放水 彭羚終圓夢

曾經橫掃大小樂壇頒獎禮,跟鄭秀文鬥得難分難解的樂壇天后彭羚,95年更同時奪無綫《最受歡迎女歌星》、《叱咤樂壇女歌手金獎》、《新城勁爆女歌手》及港台《優秀女歌手》四個大獎,事業攀上高峰,不過, Cass選擇在98年事業巔峰期嫁林海峰,更在02年約滿唱片公司後封咪退 隱,全心全意照顧家庭。

勤做運動的 彭羚,外貌身形都 keep得甚 fit,完全睇 唔出已經50歲,拍埋19歲大女林泳身邊, 更似足姊妹花。

反對老婆出山

成功將彭羚私有化,結婚時已開腔話「高位入市」的林海峰,長揸潛 力股老婆,即使再多利誘,多年來都封盤堅拒老婆出山再唱。12年Cass 激罕為黃偉文作品展復出,雖然只擔任兩場嘉賓,但風頭一時無兩,大 小娛樂公司爭相重金搶Cass出山開演唱會,不過,最終因為過唔到老公一關而作罷。據知情者透露:「Cass一路都有歌癮,但阿Jan好大男人,唔想老婆再拋頭露面,嗰次做完Wynan(黃偉文)個騷,出嚟反應超級熱烈,好多人搵Cass出山開演唱會,佢都有𦧲咗老公一排,話想當玩票性質咁玩吓,不過,阿Jan好快已經落閘唔畀,話啲女仲細,如果復出要兼顧 嘅嘢唔少,點都會分心,想Cass專心睇實頭家,賺錢啲嘢交畀老公做就得,Cass好尊重老公,知道阿Jan唔鍾意,佢完全唔會再諗!」

 

會合女兒

之後彭羚再趕去中環會合大女林泳,在街頭等女兒的 Cass,不停發短訊,之後母女一齊行街。

開Studio教人健身

甘為林海峰做小女人,放棄復出專心做好林太角色的彭羚,一直深 得老公愛錫,除掌管家中財政大權,早年阿Jan 的全部名車,都以Cass 名 字和生日做車牌,而全副精神放在家庭上的Cass,就經常被拍到湊女返 學,陪女放狗及一家人溫馨出埠,夫妻結婚廿一年都咁恩愛。不過,轉 眼兩個女都開始大,19歲大女林泳更會在暑期後到外國升學,15歲細女 林清亦有自己的同學圈子,既然女兒不再困身,Cass亦想趁50歲圓夢,原 來Cass一直有開Studio教人健身心願。

兩母女去咗ifc睇衫,愈嚟愈年輕的Cass同阿女一樣主攻運動衫,母女有商有量。

據知情者透露:「一路以嚟Cass都好鍾意做運動,近期更加迷上咗一種新興運動Gyrotonic,因為可以透過 伸展運動,修緊同修靚全身肌肉線條,又可以強化肌肉同脊骨,對身體好多益處,Cass一玩就好鍾意,做咗一排仲覺得 成個人都健美輕鬆晒,佢好用心鑽研運動技巧,話希望將來可以教人,阿Jan為咗氹老婆,仲訂 埋器械喺屋企整咗間健身房,等Cass可以每日喺屋企做 運動!」

 

全心照顧家庭做賢妻良母,早前彭羚就同老公一齊陪細女林清去買鞋,兩母女揀鞋時非常合拍,Cass細心在旁畀意見,又逗得女兒笑唔停。

大展柔軟身段

除咗打造家裡私人健身室,阿Jan深知老婆心意,已答應放 生畀老婆發展事業第二春,月前Cass開通IG帳戶同粉絲分享健 美之道,不時親自示範這種新興運動,大展柔軟身段,引來不 少回響。據知情人士說:「咁多年嚟Cass打理頭家頭頭是道,照 顧老公同兩個女又細心,阿Jan當然知道老婆為自己犧牲好 多,依家兩個女開始大, 老婆又搵到自己新嘅興趣,佢知Cass好 想喺教人健身方面發展,講明會無上限出錢支持,呢排Cass都 頻頻撲撲開始籌備。」

 

處理家裡大小事

瓣數多多的林海峰,近日忙於籌備九月《是但噏》棟篤 笑,彭羚就繼續做「稱職林太」,日前便一個人出動為家人處理 大小事務,完全不用阿Jan操心,除咗去金鐘太古廣場買戲 飛,之後再去跑馬地一間銀行處理財務,搞咗個幾鐘,便乘七 人車到中環會合大女林泳,唔知係咪啱啱游完水,林泳頭髮仲 有啲濕,已經19歲的她身形纖瘦高䠷,更曬得一身健康古銅膚 色,同媽咪黑白配孖咇行街更似足姊妹花。而另一日, Cass則同 老公林海峰陪細女林清出動買鞋,對照顧女兒及打理頭家事事 上心,相信就算出關再工作,照顧老公和兩個女始終先係Cass 終身事業,娶得如此好老婆,阿Jan當然可以十萬個放心!

買完鞋,林海峰似有下場工作,彭羚則和女兒繼續孖咇行街。

傍實大小情人

 

 

多年來注重運動和健康飲食的彭羚,近期迷上玩新興運動Gyrotonic(又稱禪柔運動或脊椎螺旋運動) ,Cass更在家設置健身器械,不時在 IG親身示範健身過程,大晒柔軟健美身段,活力勝過唔少少女。

50歲凍齡有術,一直想做健身教練的Cass,想將個人健美秘訣,糅合 新興的Gyrotonic運動技巧,開班授徒推廣給其他人,更成功過老公林海峰一關,獲阿Jan打本開Studio!

等得太久

Cass在IG分享健美之道, 引來不少粉絲留言關注, 她還會細心回覆粉絲問 題,其中有人留言指她 找到新玩具時,Cass坦 言等了很久終於如願擁 有,看來等足多年獲老 公放生出關,心情特別 興奮!

 

 

開通IG

神隱多年低調做林太的彭羚,今年四月開通 IG同粉絲 分享健美秘訣,除咗分享現時盛行的新興運動,亦有 公開日常健康飲食,更罕有在母親節 po出同媽咪合 照,還有家裡愛犬相片,不過暫時 IG仍未見有老公及 兩女蹤影。