樂仔否認拍拖 小儀求愛:我哋一齊啦

樂仔否認拍拖 小儀求愛:我哋一齊啦

最新娛聞

廣告

今日網上瘋傳一篇名為「傳余文樂、小儀公開戀情,承認相戀」的文章,內容指34歲的樂仔與45歲的小儀相戀!消息一出震驚全城!除了阿樂於IG否認拍拖之外,當事人之一小儀更於電台節目《早霸王》向對方求愛:「我哋一齊啦!」

其他文章:

率先睇雞扒妹全裸寫真

多圖! 雞扒妹寫真完全睇

欣賞小儀識煮住家菜?

該文章爆出小儀終於有新戀情,而對象竟然係男神余文樂!文章繪形繪色道出樂仔心聲:「大家都認識咗好多年,常常都見面,都很了解對方… 覺得對方愈來愈好,所以就一齊了!」又話「我希望大家唔好將她和我之前的女友比較,我好欣賞佢,煮得一手好菜,是我想要的對象」。文中又稱小儀覺得樂仔係自己男神,對方肯接受自己簡直係奇蹟;又話自己年紀都唔細,希望可以組織家庭。寫到似層層,好似睇住二人如何撻着一樣!咁到底係堅定流呢?

樂仔:冇對象先一齊

樂仔今朝九點幾就在IG上載一張似係啱啱瞓醒、滿面鬚根,手放額頭嘅O嘴震驚「床照」,似乎床都未落就大受打擊!佢留言:「今天早上起來,竟然收到很多朋友的訊息,一打開發現全都是問我同樣的問題!!!就連我媽都打來問我,我第一個感覺就是,只能說我真的年紀開始大了,大家真的很擔心我感情沒有著落!!!小儀如果我過幾年都找不到對象的話,我們就真的在一起吧!!!!」嗱,講得出做得到呀!

小儀:我哋一齊啦!

今日小儀跟西瓜及火火主持電台節目《早霸王》,當西瓜讀出余文樂回應之後,眾人即哈哈大笑!火火更笑言:「余文樂終於承認同阮小儀交往!」小儀自high說:「係呀,話我哋公開呀!恭喜我啦!由噚晚半夜到今日我成為網絡大紅人。啲報道將我嘅舊事重提,提我年紀話我dry足六年,我自己都唔記得係六年,之前影過我同其他男伴飲嘢,都冇人當真,但噚晚有段新聞就突然話突發小儀公開戀情。我啲friend話好爆喎,又唔講,依家係咪嗌你樂嫂呀!我先知咩事,之後有萬七個friends sent嚟,後尾連啲唔熟嘅人都問,我覺得好笑嘅,原本噚日收到時都諗住喺我自己facebook同fanspage笑下講下,想多謝嘅,賜個余文樂俾我,金剛都有搵我。噚晚我特登去出段嘢嗰個網睇啲網民回應,啲留言好好笑,又話90歲唔死都有新聞、人生充滿希望姊妹唔好放棄,有啲留言係好勵志,原來我做咗件好事,寫嗰個人搵我嘅相,真心講係靚嘅,我今次賺咗好多,係開心嘅!」

問到有否跟樂仔合作,小儀表示:「有次工作關係睇余文樂打籃球,之後入咗男廁男更衣室,一班籃球員嘅,咁要訪問佢,拍嘢冇合作過。」之後火火問:「如果余文樂真係鍾意你,你點?」小儀甜絲絲說:「呢十年我覺得佢好成熟,今時今日得,佢唔係細我好多,佢往績都鍾意過大個佢嘅姐姐嘅!大哥(森美)喺group度都有問,不過我冇應佢。」對於樂仔在社交平台上回應,小儀順勢向對方求愛:「過幾年,余文樂唔使過幾年,依家啦!我哋一齊啦!搵個伴啦。不過我哋私下係冇交往嘅,原來咁多人替我心急,唔使咁大壓力,順其自然啦。」

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!