爆乳陳偉琪帶挈《愛.回家》收視

爆乳陳偉琪帶挈《愛.回家》收視

最新娛聞

廣告

TVB咪神陳偉琪不嬲愛晒34E激凸上圍,就連演出處境劇《愛.回家之八時入席》都唔例外,飾演名模Coco嘅佢毫不吝嗇頻騷迫爆上圍,更帶挈該劇平均收視由23點(約149萬觀眾)升至28點(約181萬),咪神力量認真唔嘢小!

延伸閱讀

花曼勁搶鏡 回顧女神王君馨索爆丁圖

激戰花曼《城寨》馮春美大限已到!

演大胸港女

陳偉琪於劇中演名模Coco,樣靚身材正,迷倒公司總裁時天信(楊瑞麟)!日前一集,時天信同Coco去試小小(毛舜筠)廚藝,天信藉讚小小廚藝了得,又說女人煮得一手好菜,必能俘虜男人的心,希望以激將法令Coco更緊張佢!講真,劇情係點唔重要,事關陳偉琪當時穿藍色超低胸短裙,E奶唧晒出嚟,而佢由廚房行出廳呢幕,可能激凸上圍實在太勁,邊行邊盪奶令deep V位移晒位,左邊成個北半球漏晒出來,之後,攝影師更高炒佢爆乳!嘩,簡直迫爆芒!

恃靚行凶

陳偉琪呢個Coco角色其實好乞人憎,恃住有個有財有勢嘅男友天信撐腰,經常恃靚行凶於電視台蝦蝦霸霸!不過,陳偉琪除了爆乳演出外,演港女更係入型入格,令觀眾覺得佢好衰格!

E奶迫爆芒相集

現實中,相信陳偉琪對自己身材十分自豪,不時於ig晒E奶氹眾宅男fans開心,搞到大家於電腦芒前一地都係血!

 

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!