簡淑兒瞬間show六嚿 張彥博唔再做白切雞

輕功|簡淑兒TVB告別作畀觀眾鬧港女 IG曬六嚿腹肌近況勁吸睛

最新娛聞

廣告

宅男女神簡淑兒向來走卡娃兒鄰家女feel,去年尾突然轉型像貼出練有所成嘅六嚿腹肌相,不禁令一眾網民大為驚訝,唔通佢想開拓戲路,挑戰做打女?另外男子組都唔輸蝕,張彥博終於摵甩肥仔稱號,成功變成爆肌男!

撰文:東方新地

簡淑兒《輕·功》TVB告別作 畀觀眾鬧港女

而最近在TVB播出的劇集《輕·功》是簡淑兒在TVB的告別作,在劇中她飾演朱敏瀚的女朋友Chole,劇中二人還在拍拖階段,朱敏瀚在拍拖期間搞大簡淑兒,當女方知道懷孕,便不斷追問對方︰「你老竇十一間屋,你有冇名㗎?」觀眾看完簡淑兒這段戲後,直斥港女行為太過份,紛紛留言責罵。而簡淑兒在2022年6月於社交媒體上宣佈離開無綫電視,結束雙方10年的賓主關係。

簡淑兒瞬間show六嚿 張彥博唔再做白切雞 追問對方。
追問對方。
簡淑兒瞬間show六嚿 張彥博唔再做白切雞 飾演情侶。
飾演情侶。

簡淑兒樣貌崩壞

最前一集《輕·功》中,被觀眾鬧爆嘅「絕世港女」Chloe(簡淑兒飾)再度現身,仲帶住啱啱出世嘅BB同阿風(朱敏瀚飾)見面。風仔問到Chloe點解手上會綁住繃帶時,Chloe 口震震指老公周志康發現BB唔係親生骨肉,仲被丈夫同家人下令離婚,那BB的爸爸到底是誰?而這一Part被觀眾鬧爆不合理,另外在TVB 娛樂新聞台的社交網站中發布了簡淑兒這一集劇中的照片,引起熱議,指她樣貌大崩壞。

簡淑兒瞬間show六嚿 張彥博唔再做白切雞 呢一集網友話唔合理。
呢一集網友話唔合理。
簡淑兒瞬間show六嚿 張彥博唔再做白切雞 BB爸爸係...
BB爸爸係…
簡淑兒瞬間show六嚿 張彥博唔再做白切雞 認唔到喎...
認唔到喎…

簡淑兒新相滿面笑容 眼睛成焦點

昨天(8日)簡淑兒於IG發布了一張近況照片,相中簡淑兒笑得非常燦爛,連眼睛也笑到變成了彎彎的形狀,網友大感驚訝,為何眼睛可以笑成這樣,簡淑兒寫道:「是什麼讓我生活中得到快樂……? …食物!」

簡淑兒瞬間show六嚿 張彥博唔再做白切雞 最新近況曝光。
最新近況曝光。

專心投入做健身 曬腹肌展示成果

離開TVB後,簡淑兒依然活躍於幕前,早前拍攝HOY TV《離鄉別井的故事》。而近年喜愛健身的她,在這方面也投放了很多時間,近日簡淑兒於IG發布多張照片,展示做健身帶來的成果,從相中明顯可見簡淑兒隔了手臂三頭肌及二頭剛也有完美的線條,連六嚿腹肌也非常明顯。

簡淑兒瞬間show六嚿 張彥博唔再做白切雞 真係Fit。
真係Fit。
簡淑兒瞬間show六嚿 張彥博唔再做白切雞 腹肌。
腹肌。
簡淑兒瞬間show六嚿 張彥博唔再做白切雞 肌肉線條。
肌肉線條。

簡淑兒唔做嬌滴女鋼條身形做打女

簡淑兒在2019年年尾用一年前的相片作Before / After 對比,原來佢一年前開始做gym,半年前立志操出腹肌,在教練特訓之下,加上佢嘅努力、飲食節制,令佢終於如願,嬌滴滴嘅佢突然變成鋼條身形,可以考慮轉戲路做打女喎 ﹗

簡淑兒瞬間show六嚿 張彥博唔再做白切雞 簡淑兒去年四月肚仔仲有啲肉,經過一年訓練,半年加操之後,已經變成運動鋼條型,變化好大,佢話食咗半年都係蒸嘅食物, 一星期操足六日,真係付出好大努力至得㗎!
簡淑兒去年四月肚仔仲有啲肉,經過一年訓練,半年加操之後,已經變成運動鋼條型,變化好大,佢話食咗半年都係蒸嘅食物, 一星期操足六日,真係付出好大努力至得㗎!
簡淑兒瞬間show六嚿 張彥博唔再做白切雞 以前同身材激凸嘅陳婉衡拍《3日兩夜》,著乜都被比下去,依家可以同對方鬥結實腹肌 ﹗
以前同身材激凸嘅陳婉衡拍《3日兩夜》,著乜都被比下去,依家可以同對方鬥結實腹肌 ﹗

家居隔離示範「倒立著衫」!

疫情之下長期在家無工開的簡淑兒不忘示範好身手,最新就示範了一招「倒立著衫」show臂力,我哋先倒轉睇睇成個過程:

簡淑兒瞬間show六嚿 張彥博唔再做白切雞 簡淑兒六嚿腹肌見光! 鋼條身型求轉型

簡淑兒瞬間show六嚿 張彥博唔再做白切雞 其實成個過程倒轉咗,真實情況係調轉睇:
其實成個過程倒轉咗,真實情況係調轉睇:

「倒立著衫」去片:

倒立著衫法

簡淑兒在家操到short咗😂😂😂 : orientalsunday.hk/366887/

Posted by 對白Cap圖王 on Tuesday, April 14, 2020

一年多的特訓下,窈窕而不失肌肉,想不到嬌滴滴的身型下,可以操出一排六舊腹肌! 簡淑兒對這健美的身型也十分滿意,連環貼出健身成果的靚相:

簡淑兒瞬間show六嚿 張彥博唔再做白切雞 「因為堅持所以見到成果,因為見到成果所以堅持...」
「因為堅持所以見到成果,因為見到成果所以堅持…」

對比之前拍民初劇的柔弱造型,似乎特訓過後的簡淑兒戲路將會拓闊不少:
簡淑兒瞬間show六嚿 張彥博唔再做白切雞 簡淑兒六嚿腹肌見光! 鋼條身型求轉型

型格操練黑白照

難得練出打女身型,Jessica特意拍攝了一輯型格黑白相,甚有電影劇照的風味:
簡淑兒瞬間show六嚿 張彥博唔再做白切雞 簡淑兒六嚿腹肌見光! 鋼條身型求轉型

簡淑兒瞬間show六嚿 張彥博唔再做白切雞 簡淑兒在IG留言:「I rather push myself to experience what I can be, than to just live in the opinions of others for the rest of my life. It’s hard, but it’s satisfying, and it makes me happy~」
簡淑兒在IG留言:「I rather push myself to experience what I can be, than to just live in the opinions of others for the rest of my life. It’s hard, but it’s satisfying, and it makes me happy~」

簡淑兒感謝教練特訓:

當個個都同我講:「你唔得㗎. 你做唔到㗎. 你冇可能完成到囉. 你會死㗎!!!」….🤦🏻‍♀😭
得佢一個同我講:「你得㗎! 你做到㗎! 可能會慢啲….但係你完成到㗎! 」😅😂😂
多謝我位trainer 好用心咁幫我plan workout routine啦, 好有耐性咁train 我啦, 又教我要點樣注意飲食啦, 同比咗我一份連我自己都冇嘅信心!!! 😊

簡淑兒瞬間show六嚿 張彥博唔再做白切雞 由前年開始持續一星期三天運動操練,簡淑兒特意撰文感謝Trainer。
由前年開始持續一星期三天運動操練,簡淑兒特意撰文感謝Trainer。

玩越野障礙賽 自知弱雞求操Fit

其實2017年尾,簡淑兒曾經與一眾藝人去到東京參加「斯巴達障礙賽」(Spartan Race),拍攝節目《誇極限大挑戰》,全程6公里的賽事,包括泥漿、火圈、石牆、鐵絲網等20多個障礙,對體能和膽量都係挑戰,只顧形象絕對完成唔到!
簡淑兒瞬間show六嚿 張彥博唔再做白切雞 簡淑兒六嚿腹肌見光! 鋼條身型求轉型

當時有觀眾質疑細細粒的簡淑兒能否有資格完成賽事,亦因此激發起她訓練體質的決心:
簡淑兒瞬間show六嚿 張彥博唔再做白切雞 簡淑兒六嚿腹肌見光! 鋼條身型求轉型

人生第一玩越野障礙賽就要喺颱風之下完成, 應該呢世人都唔會忘記今次嘅經歷…
起跑時滿心興奮~ 到完成時已經由頭到腳都係泥, 成身濕哂, 冇哂力, 又凍又餓… 🙈😂 幸好都算冇穿冇爛只係少少皮外傷~
好想大叫聲… I AM SPARTAN !!!

特訓前身型大對比

重溫簡淑兒2017年的舊照,更加突顯操練的成果!
簡淑兒瞬間show六嚿 張彥博唔再做白切雞 簡淑兒六嚿腹肌見光! 鋼條身型求轉型

張彥博由白切雞變成爆肌男操肌操上癮

男子組方面平時斯斯文文嘅張彥博,向來身上肌肉欠奉,加上眼大皮膚白滑,反串女仔似模似樣㖭,早前為咗開首個音樂會,開始去做gym,終於甩咗肥仔博稱號,騷就開完,肌未操夠,原來張彥博已經操上癮,近來更操出六嚿腹肌,忍唔住影相貼出由一嚿腩變成六嚿腹肌嘅對比,佢話試過操到攤喺地上郁唔到,一身肌肉同簡淑兒一樣得來不易呀 ﹗

簡淑兒瞬間show六嚿 張彥博唔再做白切雞 張彥博笑稱自己由白切雞變成爆肌男,佢話其實唔難,不過又自爆曾經喺健身室操到郁唔到,今次嘅努力真係冇白費。
張彥博笑稱自己由白切雞變成爆肌男,佢話其實唔難,不過又自爆曾經喺健身室操到郁唔到,今次嘅努力真係冇白費。
簡淑兒瞬間show六嚿 張彥博唔再做白切雞 周不時又騷下麒麟臂㖭!
周不時又騷下麒麟臂㖭!

撰文:東方新地圖片來源:IG@kan_jessica