謝賢

謝賢有猛男貼身陪健身 82歲四哥養生有道

娛聞

廣告

謝賢(四哥)下月將滿83歲,依然風度翩 翩身壯力健,鬧起人上嚟中氣十足,近年 更順應趨勢頻頻北上參與真人騷,體力一 樣應付得嚟!如何保持心境和體魄繼續年 輕?四哥話過不暴飲暴食、繼續工作保持 狀態之餘,原來亦定時定候按摩排毒以及 行山鍛鍊手腳。四哥自與女友CoCo分手 後開始獨居生活,目前全天候身邊都有猛 男助手陪伴出入,據悉正是由孝順仔霆鋒 親自物色及包辦全部費用!

 

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片、IG

謝賢養生有道

謝賢17年宣布與年輕49歲女友CoCo分手,年過八十的謝賢雖然老而彌堅,不過三年來就再未有新戀情傳出。回復單身又要獨居,謝賢復出拍劇又在多個內地真人騷露面填 補空虛,其他時間在香港亦勤於養身和鍛鍊,下月9日就滿83歲,日前謝賢就由司機接 載先到跑馬地接受淋巴穴位按摩、再趁住好天上寶雲道行番半個鐘山。雖然身邊沒有 兒孫和女友陪伴,不過就有健碩猛男全程護駕,兼任助手、看護之餘,亦和四哥有講 有笑話題不絕。

 

其實唔止出錢出力幫四哥物色稱職助手,霆鋒再日理萬機都盡量 抽空親自陪伴,「肯亞徐」就曾經跑山遇上父子倆。

霆鋒包辦所有使費

雖然身體仲好硬朗,四哥始終年紀不小又係獨居,據知情人士透露,霆鋒留港時 會盡量陪老父食飯行山,不過工作繁忙又日理萬機,放不下心乾脆請專人廿四小時護 駕:「四哥Keep得好大家都知,佢唔係咩外傳打羊胎素同拉面皮,係幾十年如一日生活 習慣做到足。佢唔食早餐,朝早起身只飲橙汁同咖啡;一定唔會暴飲暴食、咁多年從來 唔食消夜;平時注重養生會食補品,朝早橙汁溝埋冰糖燕窩飲落肚;最重要係保持運 動,喺屋企日日拉筋舉啞鈴,有時間就會去行山。四哥都話過冇諗過自己會咁長 命,所以早年拍戲賺落一早使晒,家陣使費全部係個仔負責。家陣呢個助手四哥去到 邊都會跟住,功能除咗幫霆鋒看住老竇,最緊要都係陪吓老人家!」四哥養生有道,絕 對係圈中最強爺爺。

全日外出,四哥除咗有專車同司機車出車入,仲有猛男助手去到邊陪到邊。

 

近年獨居的四哥自有辦法讓單身生活更充實,行山之前 就先去跑馬地來個全身排毒按摩。

 

身為助手,大隻壯男夠晒稱職,落車時殿後護實 四哥,入到大廈亦小心翼翼傍住四哥入升降機。

帶埋男助手做Spa,約一小時後落樓等司機接載去行山。年過八十一樣每日拉筋舉啞鈴,所以四哥身形依然精悍。

陪足四哥成日,壯男舉止唔止細心體貼,行山半 個鐘亦一直與四哥有講有笑,感情要好。

 

孝順霆鋒做到足

霆鋒有幾孝順顧家從來唔會到處宣揚,不過近年四哥露 面內地訪談節目,就透露不少父子間的窩心點滴。比如 年前霆鋒大手筆送出訂造版豪車勞斯萊斯,四哥笑言冇 錢入油,霆鋒則豪氣拍心口:「我有!」

另一個訪談節目,四哥一樣對霆鋒讚不絕口,話霆鋒屬於沉默實幹型兒子,孝順舉動不少、該做的全部做到足。

四哥近年除了活躍幕前,亦積極參與慈善活動,有心有力 的他在探訪長者活動中,親自示範健身設備。

 

 

四哥與細49年的女友CoCo拍拖多年,不時帶住女友出席公開活動,自分手後四哥身邊未見再有女伴。