陳凱琳戲屎捱轟 蔡思貝躺着也中槍

陳凱琳戲屎捱轟 蔡思貝躺着也中槍

最新娛聞

廣告

《巨輪II》陳凱琳未出場已引來無數負評,網民表示一見佢就想熄電視!不過,有網民亦順便狠批蔡思貝,直指蔡演技差、把聲難聽,無份演出都被插,真係躺着也中槍!

延伸閱讀︰

《嘩鬼上學去之農夫篇》五大爆笑位

吳若希驚爆同有米男友分手

蔡思貝都唔放過

部分網民認為《巨輪II》被陳凱琳拖累,令追看性大減!與此同時,有網民又指幸好該劇冇蔡思貝演出,否則收視肯定慘不忍睹!

亦有網民分別指最頂唔順係蔡思貝發出扮Q聲音,及見到陳凱琳及蔡思貝拍嘅劇集,一定唔睇!

蔡比陳演技好

雖然二人負評多多,但亦有網民指蔡思貝已經比陳凱琳更順眼,而且更認為蔡的演技已有所進步,到底係咪真,拭目以待啦!

 

 

 

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!