馬國明

馬國明自言想演同性戀劇 網民搞笑推薦7大男演員人選!

娛聞

廣告

《大叔的愛》熱播,網絡上掀起話題更勝無綫同期《刑偵日記》,其實唔少無綫藝員都有潛力挑戰hehe劇,好似馬國明早年受訪時,就曾自爆「好想挑戰同性戀角色」!表示想睇的網民就推舉了一系列同馬明HeHe的人選,大家又覺得適不適合?

撰文:東方新地 | 圖片:TVB YouTube截圖、TVB Facebook、藝人Facebook、微博、劇集截圖、新傳媒圖片

馬國明想認真拍HeHe劇集

馬國明與李佳芯出席公開活動,期間馬明表示有意想拍同性戀題材劇集,馬明就話:「我想演同性戀嘅,但我唔係要搞笑果種,而喺認真﹑浪漫果種。我見公司拍嘅同性戀劇都係搞笑類,我想係好正經嘅一套同性戀劇,出嚟嘅感覺喺感人,但唔知公司會唔會拍,因為題材都幾敏感,所以拍到嘅機會又少好多。」聽到馬明咁講,有想睇嘅網民就熱心推舉一系列意想不到嘅人選,當中不少「配搭」令人覺得非常有新鮮感!

馬國明
圖片來源:TVB YouTube截圖

 

推薦hehe男一|羅莽

網民留言推薦羅莽,TVB官方都回覆:「相當有創意!」66歲的武打演員羅莽聞名海外,推薦羅師父難道是跟他在網絡上的人氣有關?雖然兩人形象相似,戇直正氣,功夫師父搭配天然呆也不失創意,但感覺恐怕會變成搞笑,同馬明想認真拍的願望有出入喎!

馬國明
圖片來源:羅莽Facebook、新傳媒圖片
網民在TVB Facebook留言 推舉羅莽與馬國明演hehe
網民在TVB Facebook留言 推舉羅莽與馬國明演hehe

 

馬國明
電視劇《幕後大老爺》劇照

推薦hehe男二|林峯

當年出道不久,林峯跟馬明、吳卓羲、陳鍵鋒、 黃宗澤被譽為「無綫新五虎」,後來只剩馬國明堅守TVB。但是可見二人相識於微時,而林峯早前宣布會重返無綫合作,會否真的有機會呢?

馬國明
圖片來源:林峰微博、新傳媒圖片
馬國明
電視劇《談情說案》劇照

推薦hehe男三|吳卓羲

有網民推馬國明同期吳卓羲,原因是是年紀相約,外型帥氣,二人更曾一同拍攝《衝上雲霄II》。吳卓羲在2018年出席電影《翠絲》首映禮活動時,透露太久沒有跟馬國明拍劇,提到同馬明講「靚仔咗咁多嘅?同埋個人開朗咗又幽默風趣咗」看來組成兄弟CP都不錯。

馬國明
圖片來源:吳卓羲Facebook、新傳媒圖片
馬國明
電視劇《名媛望族》劇照

推薦hehe男四|張繼聰

另一位人選就是近年操到大大隻的人夫張繼聰!舊舊堅實的朱古力令女生尖叫、男士羨慕,如果他配上馬明,相信會相當養眼。Kay當年識張繼聰,第一印象就是覺得對方是同性戀,似乎他也頗有潛質勝任這樣的角色!

馬國明
圖片來源:張繼聰Facebook、新傳媒圖片

推薦hehe男五|陳豪

出名品味咖啡又人稱「師奶殺手」的陳豪(阿Mo),雖然已跟陳茵媺結婚組織家庭,不過依然充滿魅力,越來越有「佬味」。陳豪與馬明年紀相差只有3年,型佬陳豪同馬明都一樣身高183cm,如果組成CP,絕對是Man爆組合!

馬國明
圖片來源:陳豪Facebook、新傳媒圖片

推薦hehe男六|陳山聰

2014年陳山聰同馬明曾拍攝無綫新劇《宦海奇官》,二人穿著古裝到海灘拍攝落水戲,天氣雖冷但說拍得開心。加上馬明曾與胡定欣拍拖,陳山聰同胡定欣又係密友,種種加起來令他們關係有點微妙,難怪會成為人選之一。

馬國明
圖片來源:陳山聰微博、新傳媒圖片
有網民留言抽水
有網民留言抽水
馬國明
電視劇《宦海奇官》劇照

推薦hehe男七|吳偉豪

吳偉豪在《愛 · 回家之開心速遞》飾演「朱凌凌」一角受注目,有網民表示有興趣看馬明與他組成一對演師生hehe。以21歲吳偉豪跟45歲的馬明的年齡差,變成小鮮肉X大哥哥的配搭相信另有一番風味。不過吳偉豪跟同劇的金城安(周嘉洛飾)被網民熱推為「安凌CP」,如果馬明介入,可能會引起部分粉絲不滿喇!

馬國明
圖片來源:吳偉豪Facebook、新傳媒圖片