近日熱播的第三輯《森美旅 行團》,森美再有突破,激 罕在節目內化身相撲手,除 咗露腹肌,仲要著兜襠布打 相撲,為節目去到盡!

46歲森美玩相撲激罕露股 《森美旅行團》丁子朗上演露「啷啷」驚魂

娛聞

廣告

DJ出身口才了得,仲被譽為是最佳節目主持的森美,愈紅愈不錫身,近年不時在節目爆肌,fit爆body成為焦點,近日熱播中的新一輯《森美旅行團》,森美再有突破, 孖另一主持丁子朗一齊打相撲,更親身示範包相撲手的兜襠布過程,激罕露股,又被相撲手揪起狂揈,落地時擘開雙腿近乎走光,為演出博到盡!

撰文、圖片:東方新地

森美擔大旗遊日本露肌浸溫泉輯輯有突破

由森美擔任首席主持的《森美旅行團》,近日熱播第三輯,森美帶著其餘三位拍檔丁子朗、麥美恩及吳若希一齊遊走日本吃喝玩樂,以往每輯都有突破的森美,第一輯罕有在節目上公開講老婆搞到眼濕濕,已經惹來熱話,第二輯他更聯同丁子朗爆肌浸溫泉, 六嚿腹肌贏盡口碑,收視創佳績。

森美為收視搏到盡激罕露股派福利

今次來到第三輯,森美再下一城,為收視去到盡,46歲的他為節目親身上陣打相撲,不但是體能和身手考驗,還親身示範下體包相撲手的兜襠布過程,冒著人前洩春光的危機,只見他赤裸身體,被真正相撲手幫忙在下體包兜襠布,正面睇冇乜嘢,但一轉身屁股兩團肉即時展露人前,激罕露股派福利,真係睇到觀眾嘩嘩聲!節目一出街,已經引起極大回響,更有網民疑惑他有否打底。森美直言:「佢哋話小朋友同女仔可以喺𥚃面著短褲,問我著唔著,我話唔使,見到朗朗(丁子朗)即時面有難色!」

森美丁子朗豁出去 全程唔打底任睇任揈

森美唔著打底褲,丁子朗亦只好照跟,不過為怕走光,兩人包完兜襠布,拍攝前亦互幫對方檢查。森美表示:「我哋真係好似 瞓車底咁幫對方檢查,第一次咁樣睇男人下體!」 兩人激罕爆肌晒股同兩個巨型相撲手對打,森美同 朗朗即使出盡九牛二虎之力,仍未能推動對方,更被相撲手揪起狂揈,被揈到擘開雙腿的森美近乎走 光,他見勢色唔對,亦嚇到大叫「走光」,又用手護 住下體,觀眾睇見都為他抹一額汗。

打鬥太激疑似露「啷啷」 攝影師:「收番埋去!」

事實上籌備節目初期,監製提出要拍攝打相撲場面,森美已經非常緊張。據知情者透露:「打正 自己名堂拍旅遊節目,森美真係博到盡,向來要求高嘅佢,籌備過程就不停同監製開會,畀好多意見,每次佢都想畀驚喜觀眾,今次監製提出要拍攝打相撲,佢都瞓身去做,之前除咗做定運動keep fit,拍嘅時候亦豁出去,監製問佢,拍攝埋包相撲布過程好唔好,佢二話不說就親身上陣,佢做主持咁博,後輩丁子朗都唔好意思say no,不過拍攝打相撲時,雖然都預咗動作會好大,但就冇諗過相撲手會將佢哋揪起狂揈,都知走晒位,返香港之後,佢都睇過晒啲片,可以補救到嘅用 『禁』字遮住,先播出街!」 不過,其實剪走不少比較嚴重嘅走光片。據知情者透露:「因為朗朗同相撲手對戰完,動作太大,露『啷啷』 出嚟,攝影師即刻大嗌叫佢 收番埋去,森美聽到都嚇咗 一跳,仲即刻檢查自己塊兜襠布,嗰part監製已經全部剪走晒!」