單身8年張可頤感情多挫折 50歲愛情觀:寧缺勿濫

娛聞

廣告

03年憑《九五至尊》登上TVB視后的張可頤,事業早已揚名,偏偏感情仍有缺失,多年來幾段戀情都無疾而終。日前,張可頤一 個人享受悠閒,攞住餸籃去尖沙咀韓國街買餸,為自己炮製美食,亦為自己炮製簡樂寫意人生!

撰文、圖片:東方新地

張可頤單身8年 50歲愛情觀:寧缺勿濫

張可頤11年同金融才俊曾安邦分手後,八年來一直單身,雖然至今未遇到Mr. Right,不過50歲的她卻不心急,工作觀和愛情觀一樣寧缺勿濫,暫未接到新工作,感情同樣冇著落的張可頤,雖然已經登五仍無懼單身,生活過得相當充實。

她曾這樣表示:「我當然希望有丈夫和家庭,但有伴嘅時候,一定要勝過單身嘅時候,才值得一起!依家我好滿足,如果有咗愛情,要我失去一樣嘢,我就唔情願!」

愛上貼地生活無愛情滋潤皮膚仍白滑無走樣

日前,張可頤一個人揸車出動去尖沙咀買餸,放下明星華麗包袱的她,可以輕鬆攞住餸籃變身師奶仔,買完菜再揀肉,留著一把燙直長髮加上皮膚白晰,仲有幾分當年程寶珠氣質,識得享受生活,單身一樣活得精彩!